Gå til innhold

Hva er "Hits" i Mario Strikers?


nordemoniac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Taklinger du utfører med å riste wiimoten.

Blir taklingen annerledes med Wii-mote? Har egentlig aldri gjort dette... Så det var en beskrivelse om at det gikk an å riste på den, men det skjedde ingenting når jeg ristet på den...

Skrevet
Damn, 118 hits! Han kan jo ikke ha gjort noe annet enn å takle.

Jupp... Så lei av folk som ikke kan å spille. Bare takler, hopper og skyter i vegger. Bruker ikke skillshots en gang. Det er jo egentlig "juks"... Kan ikke folk lære seg å spille ordentlig.

Skrevet
Damn, 118 hits! Han kan jo ikke ha gjort noe annet enn å takle.

Jupp... Så lei av folk som ikke kan å spille. Bare takler, hopper og skyter i vegger. Bruker ikke skillshots en gang. Det er jo egentlig "juks"... Kan ikke folk lære seg å spille ordentlig.

I det minste så vinner vi de kampene da, det er jo morsomt :)

 

Det absolutt jævliste med Mario Striker er de som avslutter spillet sekunder før tiden går ut. Disse jævlene skulle vært lemlestet. :realmad:

Skrevet
Damn, 118 hits! Han kan jo ikke ha gjort noe annet enn å takle.

Jupp... Så lei av folk som ikke kan å spille. Bare takler, hopper og skyter i vegger. Bruker ikke skillshots en gang. Det er jo egentlig "juks"... Kan ikke folk lære seg å spille ordentlig.

I det minste så vinner vi de kampene da, det er jo morsomt :)

 

Det absolutt jævliste med Mario Striker er de som avslutter spillet sekunder før tiden går ut. Disse jævlene skulle vært lemlestet. :realmad:

Heheheheh.. Jeg avslutter ALLE kamper der folk jukser... De fortjener bare ikke å vinne.

 

NULL respekt for de som bare kan å utnytte feil i AI.

  • 1 måned senere...
Skrevet
Jupp... Så lei av folk som ikke kan å spille. Bare takler, hopper og skyter i vegger. Bruker ikke skillshots en gang. Det er jo egentlig "juks"... Kan ikke folk lære seg å spille ordentlig.

 

Hopper og skyter i vegger? Hva hjelper det?

Skrevet
Jupp... Så lei av folk som ikke kan å spille. Bare takler, hopper og skyter i vegger. Bruker ikke skillshots en gang. Det er jo egentlig "juks"... Kan ikke folk lære seg å spille ordentlig.

 

Hopper og skyter i vegger? Hva hjelper det?

Skyt i veggen, og ta ballen på retur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...