tacomodo Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Er det bare meg eller er det fullstendig latterlig at så og si alle serverne har friendly fire skrudd av?! Hele spy disguise tingen er bortkasta når alle bare går rundt og skyter på teammates en gang for å finne ut om de er spies!
DurinVIII Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Følgende sto i en update fra steam for ikke så lenge siden: "Removed mp_friendlyfire cvar for servers. Team Fortress 2 breaks in a number of ways if this is on" Så det er ikke "så og si alle" servere som har det skrudd av, det er alle. Og, værsåsnill, kan du tenkte deg hvor fordømt overpowered spies hadde vært om man ikke hadde våget å skyte på hverandre? Endret 13. oktober 2007 av DurinVIII
Jext Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Et spill som Team Fortress 2 hvor raketter og granater brukes for å pushe hverandre på kartet blir helt tullete med friendly fire på. Testet det på et par servere i betaen og det tar vekk mye av morroa med spillet. Jeg skjønner godt hvorfor de har valgt å fjerne hele muligheten. Spy disguise tingen er langt fra bortkastet, jeg ser utallige spies som leder på poengbrettet ved å spille smart.
Fenixen Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Er det bare meg eller er det fullstendig latterlig at så og si alle serverne har friendly fire skrudd av?! Hele spy disguise tingen er bortkasta når alle bare går rundt og skyter på teammates en gang for å finne ut om de er spies! dummeste jeg har hørt.. lær deg å spille classen istedet...
nadge Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 HVA Er du helt sprø eller? FF på ville jo resultert i at alle classene i spillet(bortsett fra sniper og medic) ville hatt -5000 pts konstant Fra det jeg har spillt med spy går det helt fint ann å eie alt som går og står(spesielt engineers lol) med spy
Bata Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Jess, L2P spy Effektiv nok er du litt slu og det er jo tross alt hva spy SKAL være!
FPShooter Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Er det bare meg eller er det fullstendig latterlig at så og si alle serverne har friendly fire skrudd av?! Ja, det er bare deg.
Haansi Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Haha, gleder meg til comeback fra tacomodo nå
tacomodo Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Skrevet 14. oktober 2007 Nei, jeg synes nå fremdeles det skulle vært mulighet for å skru på ff. Men, men, om man tenker over det så hadde kanskje spy vært usannsynlig bra da
underdark Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Det som er teit og irriterende er opptil 20 sec respawn time... ((( Noen som har skjønt systemet med hvorfor det er så varierende hvor mye tid det tar å cappe et punkt ? Selvfølgelig går det raskere med fler, men av og til synes det til å gå svinfort med 1 mann (ikke scout) og en annen gang kjempetregt med mange mann.., Endret 14. oktober 2007 av wendel
DurinVIII Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 (endret) A og B på Gravelpit går veldig tregt, C går ganske fort. På Granary og Well går middelpunktet treigest, de to neste litt raskere, og hvert lags siste punkt går unna i et heidundrende tempo. Punktene på Hydro og Dustbowl er vel sånn ca. like. Endret 14. oktober 2007 av DurinVIII
ConTrail Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Det var ff på de aller fleste av TF1-serverne, og det var ingen problemer med spies i det hele tatt. Når du så at noen så på deg, så tok du bare frem hagla og brente av ett skudd, slik at det ikke var noen spørsmål. Ja, å få teamkills er ganske lett i disse spilla, men du blir jo bedre etterhvert, og det er ikke noe problem etter en stund.
Asdt Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Vil du ha friendly fire på så kan du bare slette hele tf2 med en gang. Noen gang spilt på en server med ff på? kommer -ALLTID- inn idioter som camper ved spawn og dreper teammates.
Mr. Fiskum Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 A og B på Gravelpit går veldig tregt, C går ganske fort. På Granary og Well går middelpunktet treigest, de to neste litt raskere, og hvert lags siste punkt går unna i et heidundrende tempo. Punktene på Hydro og Dustbowl er vel sånn ca. like. Det er jo med vilje da.. Det er fordi det skal være vanskelig for eks. en scout å bare springe bak de anndre og ta midtpunktet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå