espinos Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Hei! Dette har alltid gått fint med meg frem til igår.. kommer opp denne feilmeldingen: " The party may have en incompatible setup. You have an OPEN NAT, which is the most flexible. Visit www.bungie.net/router for more information." Jeg vet det er hos meg feilen ligger, kompisen min får det samme, men bare når vi prøver å joine sammen. Får heller ikke snakket privat over live. men jeg får spillt på live med andre, kan bare ikke joine party! Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få slutt på dette problemet? har prøvd å restarte routeren, men til ingen nytte.. Edit: min NAT er open. Endret 13. oktober 2007 av espinos
doffen45 Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Prøvde å joine ditt party, men da kommer denne meldingen: The party may have en incompatible setup. You have an open NAT, which is the most flexible. Visit www.bungie.net/router for more information Men hvis jeg prøver å jone noen andre sitt går det.
boffeeen Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Dette går nok rett og slett på for mange dårlige uthastigheter i norske hjems internettilkoblinger. Endret 13. oktober 2007 av Boffen90
doffen45 Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Dette går nok rett og slett på for mange dårlige uthastigheter i norske hjems internettilkoblinger. Han har klart dette før og han klarer å spille* match making... Endret 13. oktober 2007 av doffen45
darkness| Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Det er ikke nødvendig å lage to identiske tråder om samme emne. Tråd stenges. Kommentarer på moderering tas som vanlig på PM og ikke andre steder på forumet.
Anbefalte innlegg