Wild Berries Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Hei, slikt som Topic. Hvordan få til Low Gravity på LAN, når en oppretter egen server ? Har lest litt på nett, men ikke funnet noe spesielt om det Ser for meg at en er "svevende" i en liten stund, på diverse brett. Takker Dere for svar. Vennlig Hilsen W_B Rettet Skriveleifer... Endret 13. oktober 2007 av Wild Berries
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Skyt meg hvis jeg tar feil, men er ikke dette noe som må programmeres inn i mapsene, og ikke kan fikses i for eksempel console?
darkness| Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)
Wild Berries Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Skrevet 13. oktober 2007 sv_gravity 200 Eller? Det var noe slikt jeg fant på nettet og, sv_gravity **** og sv_air **** Der *`en står for verdi. Men nå har det seg slikt at om en bruker Impulse 82 / 83, så svever ikke spilleren i Jeepen eller Båten. Kun spilleren. Så hva må til for å få "alt" til å sveve Takker Dere for svar. Vennlig Hilsen W_B
FLarsen Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Sett sv_gravity 200 før du starter serveren, og etter alle spillere har koblet til. Altså, to ganger. Det burde funke. Hvis du skruer det på før du starter serveren, og skruer det av etter alle spillere har koblet til, vil bare objekter og ikke spillere sveve. Det kan være ganske morsomt i cs, ettersom man flyr bakover når man drept. Og ting svever rundt overalt. bind p "sv_gravity 200" vil binde det til knappen p, slik at du ikke trenger å skrive det hver gang. EDIT: Du må laste kartet med å skrive map dm_mapnavn for at det skal fungere. Å starte serveren på vanlig vis resetter sv_gravity Endret 15. oktober 2007 av FLarsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå