Gå til innhold

Trenger en ny anime!


Anbefalte innlegg

Hellu!

Lest litt rundt og funnet mange omstridende tråder om hvem anime som er best osv, men for min del er det Naruto det går i, i alle fall gikk i ettersom jeg nå sitter å venter flere uker av gangen på at neste episode skal gis ut :S

 

Lurer litt på om det er serier innenfor samme type sjanger (altså chakra magi, ninjaer, noe som helst Naruto lignende :p) som dere kan anbefale?

Har testet ut Bleach og Death Note, begge bra, men ikke det samme.. Har ikke kommet lengere enn til omtrent ep. 20 på begge av de...

Skal teste ut Hunter X Hunter og Full Metal Alchemist nå, enda usikker på hva de kan tilby...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke er interessert i å finne noe nytt, er jeg redd for at jeg ikke kan hjelpe deg. Det finnes VELDIG SJELDEN to identiske serier når vi ser på trekk. Hvis du vil ha ninjaer og chakra, kan jeg med glede fortelle deg at det er det bare Naruto som har.

 

Men om du vil se ninjaer, sjekk Ninja Scroll eller Flame of Recca

 

Om du vil se chakra, er det plenty. All "superpower" anime inkluderer en eller annen form for abnorm livskraft som knuser fjell og slikt. De to du nevnte har begge hver sin form for "superkraft", men HxH er vel nærmest Narutos Chakra. (Du får ikke se noe til den før langt uti serien, men det tar av når du kommer dit ^^

 

Men om du liker Shonenserier, hva med Dragonball GT/Z/whatever?

Lenke til kommentar
Hmm, kan ikke si HxH virket så lovende dessverre... Greit nok, dere sier jeg må litt ut i det for å få spenningen, men veit ikke om jeg er villig til å komme meg dit, spesielt nå som jeg har funnet ut av Full Metal Alchemist er helt konge! :p
Gi HxH en sjanse. Den starter kanskje litt kjedelig, men tro meg det tar seg oppover.

 

Hvis du vil finne ny serier så kan du ta en titt i Anime anbefalinger-tråden som du finner øverst på siden.

Lenke til kommentar

Kiba er ganske grei anime etter min mening :)

 

A6312-46.jpg

Plot Summary: In an overbuilt world, young Zed dreams of freedom and of a door. While fleeing the authority of his world, he is transported to a completely different place, a world of nature instead of machines. There he meets the young girl Roia and learns that he is a Shard Caster. He can cast Shards and control “Spirits”. Unbeknowst to Zed, his best friend Noah has also travelled to the new world. Noah and Zed become enmeshed in the ways of their new world, while growing into their new abilities.

http://www.animenewsnetwork.com/encycloped...ime.php?id=6312

Endret av AssKicR
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...