Gå til innhold

21tusen i mnd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, med normal inntekt vil du som regel kunne søke om boliglån på 1 mill, men du bør selv undersøke tilbud hos flere banker før du bestemmer deg. Vi kan ikke nødvendigvis forteller deg hvilken bank som er best, men bruk listene hos f.eks. DinePenger og be om tilbud fra bankene som er gunstige.

Lenke til kommentar

Jeg tjener rundt 400000 i året. Kjøpte meg leilighet ifjor for 1,3 mill. Gikk til DnbNor og fikk et førstehjemslån. Det gir meg et fullfinansiert lån og med den laveste renten. Mine avdrag inkl renter er i måneden på ca 7000,- renten er nå rundt 5,85% på mitt lån.

 

Jeg sa selv stopp ved 1,3 mill men banken kunne mer enn gjerne ha lånt meg opp mot 2 mill... De kastet nesten pengene etter meg. Renten har vel steget 6-8 ganger etter jeg tok opp lånet, men er ingen krise enda.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...