NickFalk Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Regner med at de fleste Macbrukere har fått det med seg, men Apples 23" HD flatskjerm koster nå "bare" kr. 19.990,00,- (det er jo faktisk ikke sinnsykt dyrt med tanke på hva man får!) Mmmng.. må.. ha.. *OUT OF MONEY ERROR!
Dikky Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Var billig ja , men fy faen for en stygg skjerm! Kan den brukes på pc btw ?
getit Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Var billig ja , men fy skitt for en stygg skjerm! Kan den brukes på pc btw ?
Krishell Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Stygg? plexi jo , selv har jeg pc men etter og ha testett mac litt i ps blei jeg litt "sjokka". Vet det er mange som liker mac her inne, så skal lese litt mere i trådene for og finne ut mere om de nydlige maskinene
NickFalk Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Skrevet 29. januar 2003 Var billig ja , men fy skitt for en stygg skjerm! Kan den brukes på pc btw ? Kan selvfølgelig ikke være enig i at den er stygg og den ville matchet min Quicksilver veldig bra (dessverre matcher den fremdeles ikke økonomien fullt så godt). Tror ikke du kan bruke den med PC-PC sånn uten videre, men med en adapter burde det gå greit. DVI til ADC.
getit Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Var billig ja , men fy skitt for en stygg skjerm! Kan den brukes på pc btw ? Kan selvfølgelig ikke være enig i at den er stygg og den ville matchet min Quicksilver veldig bra (dessverre matcher den fremdeles ikke økonomien fullt så godt). Tror ikke du kan bruke den med PC-PC sånn uten videre, men med en adapter burde det gå greit. DVI til ADC. Er det noen som kan hjelpe meg å få regla nedenfor riktig; ................... og den som kun tar spøk for spøk og alvor kun alvorligt, ................................. han har i grunnen forstått det hele dårligt. Jeg tror ikke det var Piet Hein som skrev det, - men hvem?
panzerwolf Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Vil ha! Noen som har prøvd LCD-skjermene til MAC? Lekker sak..
NickFalk Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Skrevet 29. januar 2003 Er det noen som kan hjelpe meg å få regla nedenfor riktig; ................... og den som kun tar spøk for spøk og alvor kun alvorligt, ................................. han har i grunnen forstått det hele dårligt. :oops: OK, regner med at den var mynta på meg, men tro meg jeg har vært involvert i såpass mange Mac vs PC-PC diskusjoner at de sikkert finnes folk som ville sagt dette i fullt alvor. Hvorfor ikke prøve en smiley neste gang? :wink:
Badger Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Skjermen koster forøvrig US$ 1,999.00 fra www.apple.com [http://www.apple.com/displays/acd23/] Med dagens dollarkurs (= kr 6,86) er prisen ca. 13.700,-, og det skal vel godt gjøres å smøre på over 6.000,- i frakt & toll etc.?
NickFalk Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Skrevet 29. januar 2003 Skjermen koster forøvrig US$ 1,999.00 fra www.apple.com [http://www.apple.com/displays/acd23/]Med dagens dollarkurs (= kr 6,86) er prisen ca. 13.700,-, og det skal vel godt gjøres å smøre på over 6.000,- i frakt & toll etc.? Vel mva alene blir jo kr. 3425! Prisen jeg siterer er hentet fra www.Apple.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå