Gå til innhold

Hvilken av disse s60-mobilene?


iskya

Anbefalte innlegg

Etter to år med k750i, er det på tide med ny mobil. I begynnelsen så jeg litt på kameramobiler som k810i og N73,

men da jeg har et bra kamera utenom så har jeg funnet ut at jeg ikke trenger noe 3,2mpx-kamera på mobilen... Jeg bryr meg heller ikke om musikkmulighetene på mobilen siden jeg bruker ipod nano...

 

Jeg har fått veldig lyst til å prøve en series60-mobil på grunn av muligheten til å legge til programmer (som divx-spiller, opera og ordbok), og rett og slett flere muligheter.

 

De mobilene jeg vurderer nå er E65 og 6120 classic (begge nokia). Jeg er litt svak for stor skjerm (og ja, etter to år med 1.8"skjerm er 2.2" stooort :dribble: ) og vet at 6120 classic har skikkelig dårlig batteritid :ermm: så sånn sett heller jeg mot E65. Samtidig er jo E65 markedsført som en ren business-mobil, og 6120 classic har feature pack1 og en raskere prosessor...

 

Valgets kval... Jeg vil ha større skjerm enn jeg har nå (minst 2", helst 2.2"), tynnere mobil (k750i er 2cm tykk, så helst ikke særlig mer enn 15mm tykk), series60 (gjerne forholdsvis rask i menyene), bør ikke koste noe særlig mer enn 3000kr uten abon. Og sist men ikke minst: siden k750i har utrooolig bra batteritid er jeg godt vant og vil helst ikke ha noe med dårlig batteritid....

 

Noen som kan hjelpe meg å velge? :blush:

Endret av muchacha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er det jeg er ute etter:

Bruksområde:

 

 

Pris:

*Øvre grense er 3200 kr

 

Abonnement: Nei

(evt. chess, for det er det jeg har)

 

Merke:

Hvilke merker foretrekker du? Nokia

Merker du ikke vil ha?

 

 

 

Form:

*Format - Candybar, Skyve,

 

 

Skjerm:

*Størrelse: større enn 2", helst 2,2" eller mer

*Oppløsning bra

*Trykkskjerm Nei

 

Andre funksjoner:

*EDGE Ja

*UTMS (3G) er ikke så farlig, men kan godt ha det :)

*HSDPA (Super-3G) uviktig..

*Wi-Fi (WLAN) Hadde vært fint!!

*GPS: Spiller ikke noen rolle

*Radio: Spiller ikke noen rolle

*Minnekortstøtte: Jepp

*Symbian: Ja

 

 

Batteritid

*Ganske viktig

 

Har sett på E65, N73, og 6120 classic. Kamera er ikke viktig for meg, men vil gjerne ha en forholdsvis liten telefon og helst ikke en med dårlig batteri. Tror jeg vil ha E65 men er ikke sikker! Er den en treig businessmobil?? Mye tregere enn 6120c?

Lenke til kommentar

Av de tre ville jeg tatt e65 :)

Kjøpte meg selv en e61 for over ett år siden, og den er enda mere "business" telefon, uten at det gjør noenting i det hele tatt! Seriers 60 + wlan er en sikker vinner uansett ;)

 

Så hvis jeg var deg så ville jeg evt sett litt nærmere på e61i som er enda bedre enn e61 igjen(kamera, bedre batteri osv)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...