Gå til innhold

BF1942, litt info for en wannabe......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen gi meg litt info om BF 1942?

Tenker å kjøpe spillet, men lurer litt på hva det går ut på. Ser at det er omtalt som et team-spill, vil det si at det ikke kan spilles som 1-player? Er det absolutt best å spille på nett? Ligner det på andre spill i samme sjanger? Har spilt Delta Force (alle utgaver) endel (litt mye kanskje :D ), hva er likheter/ulikheter i fohold til disse? Er det mange oppegående norske klaner, som ikke krever at man stiller opp 24/7?

Håper noen kan svare på noe av dette.

BTW, hva kreves av pc'en?

Reidar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den omtalen var jo virkelig entusiastisk! :woot: Er det virkelig så bra?

For øyeblikket sitter jeg på ISDN-linje. Vil det være dødfødt?

Skrevet

Nå har jeg ikke prøvd BF på en ISDN linje, men jeg mener å huske at BF er ikke så "følsomt" for lagg som f.eks Counterstrike.. En ping på 150-200 går greit å spille med.. Uannsett er det ikke noe problem å finne greie servere å spille på.. Du kan jo prøve deg på den serveren jeg administrerer.. den står på en 100mb forbindelse i Trondheim

158.38.56.100 er ip'n..

Skrevet

BF , er et genialt spill men.... når man finner en server man vil spille på med la oss si : 17 av 20 spillere på, så garanterer jeg deg at når du endelig har kommet inn på servern er den full... , ingen mulighet til å ha favoriter, altså dritt multiplayer meny..

MEN derfor er The All-Seeing Eye et perfekt program til dette spillet (til alle spill faktisk), endelig er BF Nesten perfekt... (om man legger inn Desert-Combat)

Anbefaler alle å spillere å sjekke ut denne. ( om det ikke er bare meg som har finnin litt sent daaa) http://www.udpsoft.com/eye/

:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...