Gå til innhold

--


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funker her...

 

Syns du heller kunne prøvd deg på et vanlig gitarbilde hvor det peker nedover mot *der man drar plekteret/en over "linjene" (Ja jeg kan ikke noe om gitar) og så kommet med et bedre resultat enn nå. dessverre så syns jeg ikke dette var så spesielt.

 

Edit: Bruk diskusjon.no skinnet!

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Her må jeg si meg enig i at det er fine linjer. Fokuset kan jeg ikke uttale meg noe spesielt om, da jeg ikke får sett bildet stort jeg heller.

 

Er uenig i Mr. Olsen her. Bildet er bedre slik, litt mer originalt. Skjønner ikke helt hvordan han kan si "prøve på et vanlig", da dette høres ut som strider veldig mye mot det viktigste i fotografering (spør du meg), som er kreativitet. Fint forsøk dette, selv om motivet er fortsatt utgått :p

Lenke til kommentar
Her må jeg si meg enig i at det er fine linjer. Fokuset kan jeg ikke uttale meg noe spesielt om, da jeg ikke får sett bildet stort jeg heller.

 

Er uenig i Mr. Olsen her. Bildet er bedre slik, litt mer originalt. Skjønner ikke helt hvordan han kan si "prøve på et vanlig", da dette høres ut som strider veldig mye mot det viktigste i fotografering (spør du meg), som er kreativitet. Fint forsøk dette, selv om motivet er fortsatt utgått :p

 

Jeg vil anbefale detfordi jeg tror det hadde vært et bedre bilde. Selv om noe er orginalt, betyr ikke at det er bedre enn noe somav vanlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...