Gå til innhold

Kjøpe Pentax K10D i Hong Kong


Anbefalte innlegg

For nokre år sidan kjøpte eg ein Nikon-pakke i Hong Kong som eg i ettertid var særs nøgd med. I overmorgon dreg eg på nytt til HK via Kina og det er på tide å prøve igjen. I norske media er det mykje fokus på gevinsten av å handle i dollar om dagen, men ikkje gløym at Hong Kong dollaren går hånd i hånd med kinesisk yuan - som igjen er linka til dollaren. Enklare sagt; Alt prisa i Hong Kong dollar har blitt mykje billegare i Nkr dei siste åra. Her er ein graf som viser utviklinga dei siste 7 åra. Idag koster det kr 0,696 for 1 HK$. For 7 år sidan var kursen 60% høgare. Tilnærma samme fallet som US$. Med dette fallet blir det billegare enn nokon gong tidlegare å handle fotoutstyr i Hong Kong! Mange roper varsko her mhp svindel og falske produkt, men går du til dei seriøse aktørane i HK er sannsynlegheita stor for at du får fullgode produkt.

 

Er ute etter ein pakke med Pentax K10D. Her er kopi av epost eg fekk i frå ein av butikkane anbefalt her - med mine Nkr i parantes etter prisane i HK$:

 

Dear Mr......

Hello. Thank you so much for your inquiry.

The prices are as below:

(1) Pentax K10D camera body HK$5980. (4162 kr)

(2) Pentax DA 16-45/4 lens HK $2480. (1726 kr)

(3) Pentax DA 50-200/4-5.6 HK$1680. (1169 kr)

(4) Sigma AF 17-70/2.8-3.5 HK$2650. (1844 Kr)

(5) Pentax AF 360FGZ HK$1450. (1009 kr)

(6) Pentax AF 560FTZ HK$2950. (2053 Kr)

All above items are available in our shop. Just kindly reminder for you, we have a package of K10D + DA 16-45 Special offer$7680. (5345 Kr) I think it is the best choice for you. About Metz flash, if you choose with P-TTL mode, the price is over HK$3500.because the peak exchange rate of HK dollar against EURO.

Best regards,

Mr. W...

 

Forutan å vise prisnivået må folk gjerne gje meg råd på kva som er alternativet til 16-45 og 50-200 ovanfor. Er ikkje Sigma'en eit betre alternativ enn 16-45'en som basis linse? Bør eg kjøpe meg eit lyssterkt fast objektiv samtidig. I so fall Pentax eller? Syntes Pentax 43 mm er relativt dyr. Har Sigma/Tamron noko like bra?

Bruker idag ein Nikon blitz, SB-28. Er ikkje den bra nok so lenge eg ikkje er nokon utprega blitz-bruker? Det eg i staden kunne tenke meg var ein vidtrekkande zoom til reise-bruk. Nokon som har nokre gode tips på optimal her.

Endret av Dabola
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pentax slapp nettopp en 18-250mm, etter sigende en remake av Tamrons tilsvarende, jeg vurderer den som ferie-objektiv. Pentax har også en 16-50 med 2.8 over hele fjøla, men da snakker vi penger, og muligens tomt lager. Om Sigmaen er et bedre valg skal jeg ikke begi meg inn på, for det aner jeg rett og slett ikke. Men jeg vil si at 5345 er en knallpris for pakken med hus og 16-45. Virkelig. Jeg betalte 8000 for hus og 18-55.

 

Pentax har mye bra fastoptikk, jeg ville valgt noe videre enn 50mm, selv om jeg så og si har 50mm fastmontert på mitt kamera. Pentax SMC FA 50mm f/1.4 er et knallobjektiv som ikke koster skjorta, i Norge kan man få det nytt til omtrent 2500 om jeg ikke husker helt feil. Fastoptikk er uansett kjempegreit i forhold til å trene øyet.

Endret av Snirfle
Lenke til kommentar

Takk for svaret, Snirfle. Er klar over Pentax 16-50 med 2.8, men sidan den koster tilnærma det dobbelte av 16-45 med 4 i dei fleste nettbutikker so har eg konkludert med at eg ikkje vil betale so mykje ekstra for desse to trinna i lysstyrke.

Likeeins konklusjon har eg gjort for 16-50 med 2.8

Mhp Fastoptikk - er ikkje Tamron og Sigma like bra som original? Teknisk og produksjonsmessig er det "barnemat" i forhold til zoom'er generelt.

 

Eg skjønar ikkje heilt kva du meiner, Tom. Det er vel akkurat lysstyrken som gjer at eg er interessert i Sigma 17-70mm. 2.8 på 17mm er to hakk betre enn Pentax 16-45 med 4 på 16 mm. Sigma 18-50mm f/2.8 EX skal eg merke meg og sjekke prisen på når eg er i butikken.

 

Eit siste spm; Er det ikkje DDR2 - Double Data Rate 2 - som er optimalt for å utnytte K10D maksimalt?

Endret av Dabola
Lenke til kommentar
Takk for svaret, Snirfle. Er klar over Pentax 16-50 med 2.8, men sidan den koster tilnærma det dobbelte av 16-45 med 4 i dei fleste nettbutikker so har eg konkludert med at eg ikkje vil betale so mykje ekstra for desse to trinna i lysstyrke.

Likeeins konklusjon har eg gjort for 16-50 med 2.8

Mhp Fastoptikk - er ikkje Tamron og Sigma like bra som original? Teknisk og produksjonsmessig er det "barnemat" i forhold til zoom'er generelt.

 

Eg skjønar ikkje heilt kva du meiner, Tom. Det er vel akkurat lysstyrken som gjer at eg er interessert i Sigma 17-70mm. 2.8 på 17mm er to hakk betre enn Pentax 16-45 med 4 på 16 mm. Sigma 18-50mm f/2.8 EX skal eg merke meg og sjekke prisen på når eg er i butikken.

 

Eit siste spm; Er det ikkje DDR2 - Double Data Rate 2 - som er optimalt for å utnytte K10D maksimalt?

 

Jeg har Sigma 17-70mm og den faller fort i lys-styrke. Så du må nok belage deg på bruke mer penger hvis du vil ha lysstyrke. Pentax har jo også bildestabilisator, så da er ikke f/4 så farlig.

 

Av fast-optikk, så tror jeg at du bør gå for en Sigma 30mm f/1.4. Mange fans av den her på forumet.

 

DDR2 er minne som brukes i en PC - har ingenting å si for K10D. Når det gjelder minnekort, så gå for SanDisk eller Lexar. Du trenger ikke de raskeste (nest raskest er mye billigere og raskt nok for de fleste).

 

Tom

Lenke til kommentar

Takk for råda!

Der er vel det samme som blir omtalt her, snirfle. (Teksten omkring billetet av dei tre objetiva i nedre del av sida).

Javel, så du har erfaring med har Sigma 17-70, Tom. ..faller fort i lysstyrke. Kanskje eg skal gå for pakketilbodet frå butikken likevel.. Skal også sjekke prisen for Sigma 30mm'eren. Det hadde vore spanande å ha ein slik lyssterk fast-optikk. 30mm er kanskje litt i vidaste laget, men...

No må eg forlate skjermen og bruke nokre timer til å pakke solkrem, shorts + + I nabobyen til Hong Kong som eg dreg til på laurdag er vermeldinga på 32 grader. Berre for å misunne dere. :) Takk for råda - so langt!

Endret av Dabola
Lenke til kommentar

Takk for råda!

Berre ei siste melding før rett avreise; Lover å gje melding attende om korleis det gjekk å kjøpe fotoutstyr i Hong Kong. Kjem til å kjøpe pakken "på tilbod"; "K10D + DA 16-45 Special offer$7680. (5345 Kr) " + eit par linser, blitz, + + torsdag om ei veke.

Endret av Dabola
Lenke til kommentar
I overmorgon dreg eg på nytt til HK via Kina og det er på tide å prøve igjen.

Skal selv til Kina igjen i november, via Hong Kong. Blir værende å knipse bilder og spise knall mat i Kina i en hel måned, for å besøke svigers. Det blir litt som søt/sur saus.. - litt av det gode, og litt av "det andre". 8o)

 

Warranty is HK & China only. If a fault develops back home, you either need to ship it back to HK for service, or get it repaired at home at your own cost.

Noe som er et tankekors, for meg i alle fall. Den ene linsa jeg kjøpte i Kina i fjor var nemlig litt vel uregjerlig på autofokusen til tider, uten at jeg skjønte hvorfor. Under et linseskifte, ble linsen holdt i en "vinkel" jeg normalt ikke holder dem i under skifte, som gjorde at jeg oppdaget at den ene blenderlamellen hang og slang. - Få dager før vi skulle reise.

 

En reparasjon hjemme ville jeg måtte ha betalt selv, og ville ha spist opp besparelsen ganske raskt - kanskje også ha kostet meg mer enn linsen ville kostet hjemme i Norge. Den andre linsen derimot, er i jevn bruk på Pentaxen og sparte meg for ca 3k.. 8o)

 

..frå ein av butikkane anbefalt..

 

Mr. W...

Wing Shing I presume?

 

Pentax K10D camera body HK$5980. (4162 kr)

Pen besparelse, så lenge ting som nevnt ikke går i stykker. Bladde i et engelsk fotomagasin i går, og det ser ut til at enkelte butikker i England ikke er så langt unna HK i pris, og da er kanskje garantien i alle fall Europeisk - eller bedre?!

 

Med de rimelige prisene enkelte flyselskaper har til London/England, er kanskje det en plass man burde vurdere å ta en "kosetur" (shoppingtur; gutta handler kamera/teknisk og damene handler klær m.v.) til en gang i året..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei - ifrå Shanghai!

 

To veker har gått sidan eg byrja denne tråden. Og sidan då har det blitt nytt kamera. Ganske riktig, kjøpte hjå Wing Shing Photo Supplies i Hong Kong fredag for ei veke sidan. So mykje anna har skjedd at eg ikkje har fått tid til å bli skikkeleg kjent med pakken enno. Men so langt fungerer alt som forventa.

 

Her er lista på fakturaen:

 

(1) Pentax K10D camera body HK$5980. (4162 kr)

(2) Pentax DA 16-45/4 lens HK $2480. (1726 kr)

(Pakketilbod: K10D + DA 16-45 Special offer$7680. (5345 Kr)

 

(3) Pentax DA 50-200/4-5.6 HK$1680. (1169 kr)

(4) Pentax DA 10-17/3.5-4.5 HK$3100. (2150 kr)

(5) Tamron A18P AF 18-250/3.5+6.3 HK$3200. (2200 Kr)

(6) Pentax Blitz AF 360FGZ HK$1450. (1009 kr)

(7) Sandisk 2.0 GB Sd Card UltraII, 2 stk HK$400. (280 kr)

(8) Hoya 62 + 67 mm UV HK$300. (210 kr)

 

Totalt vart dette HK$17810. Med ein kurs på 0,694 nkr pr HK$ tilsvara det 12.360 i norske kroner.

 

Fekk også internasjonal garanti på Pentax produkta. Åsså ein fotobag av heller simpel type på toppen.

 

Det blir nok ein del knipsing i Shanghai i dagane framover men pakken får si verkelege generalprøve om 10 dagar. Då reiser eg med tog frå Shanghai til Lhasa i Tibet og fly tilbake! Innan den tid får eg gjere opp ei endeleg meining om eg ikkje slavisk skal bruke RAW mode der borte. Enig med dette innlegget (avsn. over park-billeta 3/4 ned på sida) i at JPEG med strd.instllingar ikkje er so skarpe som dei burde.

Lenke til kommentar
Totalt vart dette HK$17810. Med ein kurs på 0,694 nkr pr HK$ tilsvara det 12.360 i norske kroner.

 

Fekk også internasjonal garanti på Pentax produkta. Åsså ein fotobag av heller simpel type på toppen.

 

Det blir nok ein del knipsing i Shanghai i dagane framover men pakken får si verkelege generalprøve om 10 dagar. Då reiser eg med tog frå Shanghai til Lhasa i Tibet og fly tilbake! Innan den tid får eg gjere opp ei endeleg meining om eg ikkje slavisk skal bruke RAW mode der borte. Enig med dette innlegget (avsn. over park-billeta 3/4 ned på sida) i at JPEG med strd.instllingar ikkje er so skarpe som dei burde.

 

Bildene fra K10D er litt softe i JPEG - noe kan selvsagt skrus opp i menyen, men er ikke så ille at det er plagsomt på noe vis. Har du tid til å etterbehandle, samt nok lagringsplass er JPEG+RAW et godt alternativ. Da kan du evt. sette ned størrelsen, og opp skarpheten på JPEG filene slik at de er "klare" til publisering på nett og evt 13x10 fremkalling - og jobbe med RAW på de bildene du ønsker å gjøre noe "ekstra" med.

 

Ellers må jeg få lov til å skrike litt - prisene er jo helt vannvittige. Heldiggris er vel ordet!

Lenke til kommentar
Hei - ifrå Shanghai!

 

To veker har gått sidan eg byrja denne tråden. Og sidan då har det blitt nytt kamera. Ganske riktig, kjøpte hjå Wing Shing Photo Supplies i Hong Kong fredag for ei veke sidan. So mykje anna har skjedd at eg ikkje har fått tid til å bli skikkeleg kjent med pakken enno. Men so langt fungerer alt som forventa.

 

Her er lista på fakturaen:

 

(1) Pentax K10D camera body HK$5980. (4162 kr)

(2) Pentax DA 16-45/4 lens HK $2480. (1726 kr)

(Pakketilbod: K10D + DA 16-45 Special offer$7680. (5345 Kr)

 

(3) Pentax DA 50-200/4-5.6 HK$1680. (1169 kr)

(4) Pentax DA 10-17/3.5-4.5 HK$3100. (2150 kr)

(5) Tamron A18P AF 18-250/3.5+6.3 HK$3200. (2200 Kr)

(6) Pentax Blitz AF 360FGZ HK$1450. (1009 kr)

(7) Sandisk 2.0 GB Sd Card UltraII, 2 stk HK$400. (280 kr)

(8) Hoya 62 + 67 mm UV HK$300. (210 kr)

 

Totalt vart dette HK$17810. Med ein kurs på 0,694 nkr pr HK$ tilsvara det 12.360 i norske kroner.

 

Fekk også internasjonal garanti på Pentax produkta. Åsså ein fotobag av heller simpel type på toppen.

 

Det blir nok ein del knipsing i Shanghai i dagane framover men pakken får si verkelege generalprøve om 10 dagar. Då reiser eg med tog frå Shanghai til Lhasa i Tibet og fly tilbake! Innan den tid får eg gjere opp ei endeleg meining om eg ikkje slavisk skal bruke RAW mode der borte. Enig med dette innlegget (avsn. over park-billeta 3/4 ned på sida) i at JPEG med strd.instllingar ikkje er so skarpe som dei burde.

 

25% moms kommer vel i tillegg?

Lenke til kommentar

HK er vel en tax-free sone? Og en butikkarbeider har ikke voldsomt høye lønninger der borte.

 

En av hovedgrunnene for å velge Pentax må være å få tilgang på de fantastisk lekre fast-objektivene.

Særlig pannekake-serien, koster litt men er garantert verdt det.

 

Når det gjelder minnekort bør du finne deg en veldig seriøs butikk.

Jeg fant ikke et eneste ekte SanDisk kort i Beijing, selv butikker som virket seriøse hadde uekte kort.

I beste fall får du et kort som virker, men kanskje er litt tregere, i værste fall gir det opp når kortet er fullt av fine bilder.

 

Ikke la deg lure av at emballasjen ser original ut, den blir ofte brukt flere ganger.

 

Reiser du direkte fra HK til Lhasa?

Eller blir det flere stopp underveis?

 

Hva med en liten portabel harddisk med minnekortleser?

Lenke til kommentar

Fyst til deg ErlingBa; Jauda, HK er tax-free sone. Det, saman med eit særs urettferdig lønssystem blir prisane låge. Men det gjeld alle konsumprodukta du finn i norske butikker generelt. For nokre år sidan vart produksjon av fotoutstyr flytta frå Japan, Korea, Taiwan til Kina. No har Kina blitt for dyrt og Pentax utstyret eg nettopp kjøpte var laga i Vietnam. Går du inn på ein Cubus eller Dressmann butikk og handler klær var dei på 90-talet laga i Kina. No må Varner-gruppen ut med 1000 kr i mnd-løn til ei kvinne i tekstilindustrien i Shanghai og det vil dei ikkje. Difor har dei flytta tilnærma all produksjon til Bangladesh og ei mnd-løn på 2-300 kr. Minsteløna der er på 170 kr. Då vert mnd-lønna i ein butikk i HK på 2-3000 kr himmelhøgt høgare.

 

Enig med deg i at fast-objektiv burde ha vore med på lista. Også dette adapteret slik at eg kan halde blitz'en i venstrehanda. I denne omgang var Tamron reise-zoom'en prioritert.

 

Korleis kan eg sjekke at Sandisk minnekorta er ekte? Er klar over at det florerer med piratkort her borte i Asia. Men gjekk ut i frå at ein av dei heller "seriøse" fotobutikkane i HK held seg på rett side her. Likeeins Hoya filtera. Har eg blitt lurt so trur eg det er her det har skjedd og ikkje falske kopier av dei komplekse linsene, huset og blitz'en.

 

Nei, eg reiser ikkje fra HK men Shanghai til Lhasa. På www.travelchinaguide.com finn dere både fly og tog priser innenriks i Kina. Togreisa tek 2 døgn og koster 698 Yuan eller vel 500 kr på "hardsleeper" (4373km). Flyturen koster 1800 Yuan, eller 1350 kr og tek 6 timer med mellomlanding.

 

Når det gjeld moms Tove, so må eg tilstå at eg mest sannsynleg kjem til å gå på grøn sone når mitt etterkvart brukte Pentax-utstyr passerer tollen heime seinare i haust - oppe i ein brukt bag og ikkje originalemballasje. Akkurat det trur eg er meir vanleg enn uvanleg.

 

Med tilgang på PC og to minnekort skal eg forsøke JPEG+RAW modusen, Freeload. Samt justere skarpheita eit hakk opp på JPEG og prøve det nokre dagar før eg reiser til Tibet. Når det gjeld tømming av minnekort so florerer det t.o.m i Lhasa av databutikker og nett-kafeer som brenner til DVD der og då for 10-20 kr.

Endret av Dabola
Lenke til kommentar
Når det gjeld moms Tove, so må eg tilstå at eg mest sannsynleg kjem til å gå på grøn sone når mitt etterkvart brukte Pentax-utstyr passerer tollen heime seinare i haust - oppe i ein brukt bag og ikkje originalemballasje. Akkurat det trur eg er meir vanleg enn uvanleg.
Som allerede sagt, så risikerer du å miste utstyr for 15-16.000 kroner, og en bot. Det er faktisk din plikt å bevise at du hadde med deg utstyret også når du forlot Norge. Ikke tro at en toller ikke reagerer om han ser kamerautstyr til mange mange tusen kroner, og det ser relativt nytt ut. Man kan få en bekreftelse på hva man hadde med seg av dyrt utstyr når man skal dra på ferie til utlandet.

 

Jeg har selv blitt stoppet i tollen, men hadde ikke med noe ulovlig eller mer enn jeg skulle. Og jeg ser visstnok ganske snill og ærlig ut i følge alle som kjenner meg. Hvor stor sjanse det er for å bli stoppet, vet jeg ikke, men er det verdt risikoen å kanskje miste 15-16.000 kroner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...