Gå til innhold

Vil forby ultravoldelig spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er SYKT! Ingen kan vel påberope seg den "jobben"?! Altså å FORBY et spill! Hvis noen skal bestemme hvor voldelige spill som jeg "tåler" eller ikke så skal det faen meg ikke være staten!! :mad: Det er jo helt vanvittig. (Og ikke tro at jeg går helt amokk på tastaturet bare fordi jeg nå har lest at en liten krf-jævel vil forby et spill.. det ikke bare dataspill idiotene på stortinget absolutt skal lage lover om) Det værste er jo at de faktisk tror de gjør det beste! Er det MULIG å ha slike godtroende imbisiler som landets ledere? Folkets beste?

 

:?:

 

Jeg skjønner virkelig ikke hva de tror de EGENTLIG gjør!? Skjerme oss fra oss selv?? Takk, det klarer vi jævli fint sjæl! Er det rart at ungdommene i dag (som meg, jeg er seksten år) mister respekten for lovene? Jeg mener at hele organet som styrer "vårt" land består av maktsyke gamle kjerringer som tror de gjør folkets beste ved å opprette nye sære lover 24/7! :mad:

Lenke til kommentar

Way to go, mFaFa!

Eventuelle forbud vil bare skape undergrunnskretser med ulovlige kopier og sånt... Og opprør. Og rebeller. Og stjernekriger... (Eller no sånt...)

 

Er også "bare" seksten, og fatter stadig ikke hvorfor politikere ikkje gjør smarte ting, som f.eks. å bruke penger på skoler & gamlehjem & lignende. Men neeeeeida, vær sart, og bestem at alle andre i landet også er sarte, og må skjermes, så deres små sinn ikke forkvakles!

For blir, i dette tilfellet, GTA forbudt, vil ikke menneskene lengre ha noe som gjør dem til psykopater!

GALT!

Stopp heller vold&mobbing på skoler... Og lignende. MYE bedre.

Politikere, bruk tid&penger fornuftig og på realistiske ting!

 

Hva man tåler er inviduelt, og gamle stygge KrF-damer er kanskje sartere enn andre, men det skal ikke vi lide for! Etthvert menneske (over et visst nivå) burde selv kunne bestemme hva det skal beskue slags filmer og spille slags spill...

 

_________________

He's the killa'! He's the thrilla'!

http://minipuz.cjb.net/

 

[ Denne Melding var redigert av: the_ruthless på 2002-01-06 00:20 ]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nw52MweC

Poenget ligger i at barn, altså 0-14 år eller noe sånt, ikke skal "utsettes for den groteske og samfunnsfiendlige volden disse spillene inneholder"... Spillet er jo merket med 18 års aldersgrense som anbefalt, og da burde jo heller krf kjerringene gå inn for at denne aldersgrensen skal praktiseres, ikke forby spillet også for voksne!

 

Dessuten er det jo opp til foreldrene om barna får kjøpe spillet eller ikke! Siden når skal krf styre oppdragelsen her i landet?!?!?! Herregud, hva skal vel norge bli til da... "Nei Leif-Åge, ikke klappe katten, fordi det er forbudt... Det er nemlig ikke lov å forgripe seg på dyr kjære deg..." Satans skinnhellige forbanna kristne helvetes KRF!!!! ARGH!!!!!

 

Unnskyld, full respekt for alle kristne, unntatt de kjerringene i KRF!!!

Lenke til kommentar

Stakkars gammel politiker har ikke fått noe oppmerksomhet før og nå gjør hun alt for å komme i avisa. Skjønner henne litt jeg. Synd det må gå over oss som har spilt spillet før GTA, GTA2, GTa London etc.

 

Hun følger ikke med det er vel ganske klart, men det kom vel ikke som en overaskelse det.......:smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-06 01:01, Jarle84 skrev:

"Nei Leif-Åge, ikke klappe katten, fordi det er forbudt... Det er nemlig ikke lov å forgripe seg på dyr kjære deg..."


 

HAHAHAHAHAHA!!!

 

Quote:


Satans skinnhellige forbanna kristne helvetes KRF!!!! ARGH!!!!!


 

Lukter jeg en smule innestengt aggresjon?

 

Quote:


Unnskyld, full respekt for alle kristne, unntatt de kjerringene i KRF!!!


 

Bra sagt...

Lenke til kommentar

Jeg er så ufattelig enig med dere! Den gamle kjerringa i krf som sa dette burde bare få den feite ræva ut av stortinget! Norge er et bedre land uten strenge stygge kjerringer som bare syter å klager over dataspill! Den stakkars kjærringa hadde jo ikke data/tv/playstation osv når hun var ung(det var vel på 1950-tallet), så når de hadde det morsomt så hørte de på barnetimen på radio, men som hun sikkert ikke har fått med seg: VERDEN UTVIKLER SEG!!!

I dag hører vi ikke på barnetimen hvis vi skal ha det gøy! Vi spiller pc/ps2 osv av og til når vi kjeder oss eller vil ha det litt moro(men ikke HELE tiden da)...så kanskje hun bare skal skrive en skriftlig unnskylning til alle ungdommer i Norge å si følgende:

Jeg beklager min idiotiske oppførsel! Jeg skjønner ikke hva som er galt i mitt ødelagte hode! Selvfølgelig så skal jeg ikke forby dette UFATTELIG KULE SPILLET...

 

ps!

Jeg skjønner liksom ikke hvorfor hun nesten dreit seg ut da hun så på gta3. Hun syntes det var aldeles forferdelig! Kanskje det er hun som ikke klare skille mellom virkelighet og spill når hun blir så forskrekket? Vi vet jo at det bare er et spill,så vi blir liksom ikke forskrekket.Den dama burde ta et oppgjør med seg selv,og kanskje besøke en hjernekirurg??

 

******************************************************LENGE LEVE GTA3,OG HÅPER KRF GÅR UNDER!!!!!!!!!!!!!* ***************************************************

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...