Gå til innhold

Half Life 2 Episode 2 er KONGE :) Inneholder Spoilere !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ferdig!

Fy søren for et mesterverk. Jeg har aldri spilt noe som kan ha så mye action, historie og samtidig evne å faktisk røre meg litt til tider. Helt unikt og mesterlig. EP3 kommer om noen uker eller? :p

Skrevet

Gordon har briller, ikke hjelm.

Det er heller ingen refleksjon av Gordon i noen av spillene fordi Gordon modellen består av 2 armer og ikke noe mer.

Skrevet
Gordon har briller, ikke hjelm.

Det er heller ingen refleksjon av Gordon i noen av spillene fordi Gordon modellen består av 2 armer og ikke noe mer.

Nei, modellen er bare EKSTEMT dårlig gjennomført. Få detaljer og svart og oransje.

Skrevet

I HL2 finnes det ingen modell av Gordon i det hele tatt... Bare gå i console og skriv "thirdperson" det enesta man ser er hendene som sitter i en helt svart kropp uten noen som helst detaljer.

Skrevet

Sett en hvaforno Frohman? Der er ingen ingame modeller av Gordon, ei trenger det å være noen heller siden alt foregår i first person view ingame.

Skrevet (endret)
Jeg runna nettopp HL1. Og jeg la merke til disse andre personene med H.E.V draker som lå rundt om kring i slutten av spillet. De har på seg en hjelm. Helt sikkert mot stråling og beskyttelse.

Det virker jo ikke som Gordon har på seg en slik hjelm i noen av HL spillene. Han må jo ha blitt utsatt for stråling.

Fra alle bildene jeg har sett av ham, har han bare briller.

Det er andre vitenskapsmenn/kvinner som har ferdet i Xen og dessverre blitt drept av diverse farer. Xen i seg selv er ikke noe forskjell fra jorden med tanke på oksygen og farlige stoffer. Om det så var tilfelle, ville alle de rasene som har ferdet til jorden død.

Gordon Freeman bruker ikke hjelm etter det jeg kan forstå. Da hadde det helt garantert vært en referanse til det i HL2 da du fikk den nye drakten. Den hadde heller ingen hjelm som vi såg.

Jeg runna nettopp HL1. Og jeg la merke til disse andre personene med H.E.V draker som lå rundt om kring i slutten av spillet. De har på seg en hjelm. Helt sikkert mot stråling og beskyttelse.

Det virker jo ikke som Gordon har på seg en slik hjelm i noen av HL spillene. Han må jo ha blitt utsatt for stråling.

Fra alle bildene jeg har sett av ham, har han bare briller.

Vi ser han jo aldri i selve spillet, så kan godt hende han har på seg hjelm.

Det gjør vi vel !

Vann\speil refleksjoner..

Vi ser ikke Gordon Freeman i hverken speil eller reflekasjoner fordi du er Freeman. Valve ønsker at du tror at du er helten i spillet. Om det hadde vært et bilde av deg i et speil, ville du ha mistet følelsen på at du var hovedpersonen.

Endret av TCi
Skrevet

Er og derfor Gordon frem til i dag ikke har sagt en eneste ting i spillet, dog Gordon Freeman i bjørneskikkelse er en kløper på nordnorske ord og utrykk når han plages i det han skal gjøre :p

Skrevet

Har tenkt over dette med at Gordon aldri gir noen kommentarer. Han sier ikke et eneste ord.

Som feks. i Ep.2 når Alyx roter i ledningene og det faller ned en. Du plugger den i, og hun tror det var hun som var flink.

Jeg blir litt irritert over at hun aldri får vite at det var DU som jorde det rette, og ikke hun.

I Commentar mode sier Valve noe om at hun føler seg flink når du hjelper henne slik.

Skrevet
Har tenkt over dette med at Gordon aldri gir noen kommentarer. Han sier ikke et eneste ord.

Som feks. i Ep.2 når Alyx roter i ledningene og det faller ned en. Du plugger den i, og hun tror det var hun som var flink.

Jeg blir litt irritert over at hun aldri får vite at det var DU som jorde det rette, og ikke hun.

I Commentar mode sier Valve noe om at hun føler seg flink når du hjelper henne slik.

Vel, om du står med hodet dypt nede i panseret på en bil og det eneste du ser er motoren, samtidig som du fikler med ledninger i hytt og pine, og kompisen starter bilen ved å bruke nøkkelen, ville du da si "å så fint at du fikk startet bilen" eller vil du si "jeg vet ikke hva jeg gjorde men det funket"?

Du får masse ros gjennom spillet, hun sier jo en del ganger "you're quit handy to have".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...