Goliath Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Jada, da har vi fått en egen Halo-kategori (nok en gang vil noen si) men det er godt å få samlet alle Halo-diskusjonene på et sted. Endret 9. oktober 2007 av überGoliath
Reached Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 På tide, microsoft tråden ble nesten spamma ned a Halo3 tråder
Laland Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Herlige nyheter! Begynte å lure på hvorfor det var så lite Halo på Microsoft delen
Goliath Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Skrevet 10. oktober 2007 Jeg er i prosessen med å flytte alle Halo-trådene fra Konsoll og PC. Utrolig humor med de tidligste Halo 3-trådene. Mye spekulasjoner og enda mer feil
Laland Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg er i prosessen med å flytte alle Halo-trådene fra Konsoll og PC. Utrolig humor med de tidligste Halo 3-trådene. Mye spekulasjoner og enda mer feil Heh, kan jeg tenke meg. Men det var vel noen spådommer som var ganske i nærheten også, var det ikke? Uansett har du nok mye morro lesestoff som skal flyttes!
iStephano Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Nydelig! Akkurat slik vi trenger, de stakkarne som MS forumet ble jo spammet ned av oss. Da vil jeg si, La spekuleringen starte!
E-wok Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Støtter denne beslutningen. Så slipper vi de "men serr hva er så bra med heilo?" innleggen. Props Über, sikkert du som maset deg til det.
Goliath Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Skrevet 10. oktober 2007 Hehe, ja..må innrømme at jeg har mast litt på styret Det er flere enn meg som har etterlyst en egen kategori for Halo. Det ble opprettet en egen kategori med Halo 2 men kategorien døde ut etter en stund og det ble bestemt at den ikke var stor nok for å ha en egen kategori og dermed "slettet". Jeg har brukt argumenter som Halo Wars, Peter Jacksons Halo spill + en del spin-offs som ankerpunkt på at vi er ikke nær ferdig med Halo
Exiztzor Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Synes det er kjempe bra at halo har fått sin egen kategori. støtter denne jeg også
E-wok Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Når til og med Age Of Conan har eget forum, var det på tide Halo også fikk.
Goliath Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Skrevet 10. oktober 2007 Er i utgangspunktet noen spill som faktisk IKKE fortjener egen kategori, som f.eks. Star Wars for å nevne en. Joa, finnes mange spill i Star Wars-serien men det hjelper lite når ingen snakker om dem
Lakus Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Post noen linker til noen gode gamle konspirasjons ideer da?
Goliath Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Skrevet 11. oktober 2007 Skal se hva jeg finner i "arkivet"
Landeplagen Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Så slipper vi de "men serr hva er så bra med heilo?" innleggen. Ja, nå blir det mer for oss som liker det, istedet for tvilerne som poster "nyheter" om hvorvidt grafikken "er bra nok" og sånt.
Tøffli Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Nydelig! Har sett frem til en egen HALO kategori
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå