Gå til innhold

Hvilken Halo 3 armor bruker du?


3000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
elite og spartan modellene tåler like mye. men elitene er bredere og har større hode, ergo lettere å treffe.. sikkert derfor en del såkalte "pro`s" holder seg til spartan.. liker å spille med begge modellene, men foretrekker spartan.

Kilder eller? Vet at det var sånn i Halo 2. Enklere å snipe Elites, og få headshots med andre treffsikre våpen, men mente de hadde fikset det til halo 3.

Lenke til kommentar

Det at elites er automatisk noobs er vel noe som stammer fra halo 2. Sikkert bare rykter, men jeg hørte at de var svakere mot BR i halo2 en spartan (når jeg tenker over det høres det dumt ut..., jaja). Uansett kan det jo også gå andre veien, de som bruker elite og vet at de kan bli lettere truffet i huet gir en slags handikap til andre fordi at han eier andre hele tiden og vil trene opp til skikkelige motstandere :p

Lenke til kommentar
Det at elites er automatisk noobs er vel noe som stammer fra halo 2. Sikkert bare rykter, men jeg hørte at de var svakere mot BR i halo2 en spartan (når jeg tenker over det høres det dumt ut..., jaja).

Hehe, nei tror nok elites tåler like mye BR som spartans i Halo 2 også. Men elites hode er liksom mer huket ned, så når man ser rett mot en elite så står vel ikke hodet "ut" i like stor grad som en spartan, tenker jeg. Mens sidelengs ser man hodet veldig lett. Kanskje de har tenkt det sånn?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...