Gå til innhold

TES: Den store hjelpetråden for Oblivion!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Synes man går opp i lvl fryktelig tregt i Oblivion...

Spilt det ganske mye i 2 dager nå og er bare lvl 2.

Kommer an paa Major Skillene dine, Sneak og Alchemy gaar dritfort, mens Destruction og Security gaar seint.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er knight, noen av skillsene er blant annet blades og heavy armor. Synes det går altfor tregt. Er det noen måter å gå opp i lvl fort på?

Har det noe å si hvor høy vanskelighetsgraden er og? Har den på ganske lavt, vet ikke om det har noe å si?

Brukte av og til litt destruction magi når jeg var på avstand, synes jeg gikk opp nogenlunde fort i destruction skills ihvertfall.

Endret av magneman
Skrevet (endret)

Du kan fortsette på main quest. Der skal du inn i en del Oblivion Gates, og treffer mye scamps, clannfears og daedra'er og slike ting. Du skal også inn i noen huler i løpet av main quest.

Endret av double-a
Skrevet
Har kommet til shrine of azura eller noe sånt i mainquesten nå. Har gjort noen vanlige quester og, men er fortsatt bare lvl 2...

Herregud, vær tålmodig... Du kommer deg opp i gradene etterhvert.

På den sida hvor du er skillene dine kan du se hvor nært du er en level opp, og du trenger 10 Major Skill-økninger for å gå opp en level.

Skrevet

Shrine of Azura i mainquest og bare level 2!? Jeg skal gi deg et lite tips ;) Dark Brotherhood... Drep en hvem som helst vanlig NPC (da står det at det har blitt observert av noen), så betaler du bare gullet som du må paye for å ha drept noen, og så finner du deg en seng på et "Inn" og sover. Når du våkner står det en fyr i helt svart der og vil snakke med deg, snakk med han og gjør som han sier så kommer du inn i Dark Brotherhood, Der venter masse stilige quests og masse bra items

Skrevet (endret)

Fant ut en måte å lvle på. :)

Spamma sånn illusion magi jeg hadde. Er forresten lvl 6 nå.

2 spørsmål:

*Hvor er inngangen til Shivering Isles?

*Når jeg fullfører mainquest, er spillet ferdig da eller kan man fortsette?

Edit: Er allerede medlem av Dark Brotherhood. :D

Endret av magneman
Skrevet

Er temmelig sikker på at man ikkekan "gå" til det fra Oblivion. Men hvis du spiller på data kan du loade characteren fra Oblivion til Shivering Isles

Skrevet

Fant ut at det er en quest jeg har som går ut på å finne "døren" til Shivering Isles.

Forresten, gjorde ferdig mainquesten sent i går. Var litt skuffende å se en sånn slutt. :(

SKal prøve å gjøre det med å tenne på dragonfires igjen, vil at Baurus og Jauffre skal overleve. :D

Skrevet (endret)

Humm, det står på hvert save. De teller bare for den karakteren da, og ikke tid tapt i reload, krasj osv.

Edit: Filnavn fra min siste fulle save

Save 29 - Knallgrim Plattfot - Gutted Mine, Level 8, Playing Time 44.32.59.ess

Endret av Kahuna
Skrevet
Har spilt alt for mye i forhold til levelen. :!:

Lvl 8 og 19 timer playtime.

Har aldri vært særlig kjapp av meg. ;)

Også liker jeg å utforske da. Spillet er *stort*

Skrevet (endret)
Har spilt alt for mye i forhold til levelen. :!:

Lvl 8 og 19 timer playtime.

Har aldri vært særlig kjapp av meg. ;)

Også liker jeg å utforske da. Spillet er *stort*

Dude, mente meg selv. :blush:

Noen som vet om en bra måte å tjene penger på forresten?

Endret av magneman

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...