Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hehe, tror jeg dropper den planen med å bruke falskt navn ja. Om jeg klarer å få til 8 gavekort på 750 kr er jeg vel fornøyd uansett :-p

"Tilbudet gjelder kun ved innmelding i èn klubb"

Sjekker de det eller?

Nja, ikke opplevd det hittil hvertfall. Fikk til 6 gavekort på den andre kampanjen, og det var etter det kom med liten skrift "Tilbudet gjelder kun ved innmelding i èn klubb". Meld deg inn i èn, få gavekortet, meld deg inn i neste, få gavekort og fortsett slik. Alltid funka fint for min del ;-D

Endret av thomasw
Skrevet
Det går jo heller ikke an med tanke på at da blir bøkene/dvd'ene sendt til en annen adresse, og ikke til deg.

Bruk gavekortkoden på din "orignale" konto, og vips, da er det løst.

Skrevet (endret)
thomasw, kan du ikke bare spørre om du får melde inn moren/faren din?

Mamma er medlem, fattern orker jeg ikke spørre engang. :-p Får prøve den cachen av 1000kr-kampanjen på dama. Hu er medlem men vil jo gjerne ha flere gavekort til filmer og slikt. :-D

edit: Omg, nå ble jeg 3 x registrert i barneklubben. Tro om de godtar meg x 3 ^^

Endret av thomasw
Skrevet

Er det noen her som har registrert seg i feks 3 klubber på engang, og fått mer en ett gavekort? Altså, jeg lurer på om jeg gjorde en tabbe når jeg registrerte meg i tre klubber på rad? :ermm:

Skrevet

Såvidt jeg har fått med meg så har noen vært heldige og fått tre gavekort, mens andre har fått sletta medlemsskapet i 2 av 3 klubber. Men det er jo ikke noe stress om du ikke skulle bli godtatt, det er jo bare å melde deg inn igjen ettersom jeg vet ;-)

Skrevet

Det er ingen vits i å analysere et mønster hos Bokklubben, for de handler helt på måfå og det er tydelig at systemet deres sliter. Noen får 10 gavekort samtidig, mens andre ikke engang får et eneste ... Umulig å si hva som skjer med dem. :p

Skrevet (endret)

Har nå meldt meg inn i tre klubber, så får vi se hva som skjer.

edit: make that three ;)

Endret av Xtra
Skrevet

Meldt meg inn i en klubb med 750 nå. Har fire klubber til som jeg skal melde meg inn i på mandag/tirsdag. Hvordan gjør dere det? melder dere inn i alle samtidig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...