Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har satt alle fakturaene inn i en ringperm for å ha orden på det. Dessuten har jeg tatt var på ordrebekreftelsene på mail. Dere har vel iallfall de enda?

Goscinny ;)

Skrevet

Har alle ordrebekreftelsene men er ikkje sikker på om eg har alle fakturaene. Selv om eg har ein solid stabel av de. Fikk nettopp 300 til og bruke i gavekort. Grunnet at det var ein vare eg hadde bestilt som de ikkje hadde på lager.

Skrevet

Fikk regning nå jeg på retur av en film (hamilton). Hva er det for slags idioti? Dem skulle jo ha kommet rett i postkassa, og jeg har ikke sett noe til den. Den ble visst sendt sammen med 3 andre og dem har kommet

Skrevet

Til de som har fått mail av Bokklubben: Sikkert på at dere ikke har glemt å bruke gavekortet? Har dere sjekket dette ved å se på ordrebekreftelsen?

Skrevet

Hmm nå roter de igjen. Fikk beskjed om at gavekortet var forlenget til å vare til 06.01.08 men nå står det at det gikk ut 06.01.07. Mye bedre med refusjoner til 1000 kr gavekort da de var gyldig ein stund iallfall.

Skrevet

Den siste uken har Bokklubben fjernet flere ordrer som jeg har på resterende gavekort (fikk refundert fra ordrer som ikke kunne skaffes eller hadde veldig lang leveringstid).

Har ordrebekreftelser på nesten alt, eller i det minste en utskrift av det som har befunnet seg på ordresiden siden jeg benyttet meg av det første gavekortet frem til i dag.

Har sendt e-post nå i dag der jeg forlanger en forklaring.

Dette er vel i overkant frekt av BK?

Skrevet

Bokklubben har stive priser på DVD-er, men noen ganger slår de til med kanontilbud. Fikk tips på en annen tråd om denne.

Sjekk Seinfeld sesong 1&2.

Tilbudspris nå er 69,- !!!

Skrevet
Nei, igrunn ikke: Du har jo godkjent ørten ganger at du bare kan benytte deg et ett velkomsttilbud :p

Vet ikke om vi er helt på samme kanal, men mener du at Bokklubben kan flytte og endre ordrer som de selv vil, selv om man har fått tilsendt et gyldig gavekort? Dessuten er dette verdier jeg har hatt stående i over én måned. Det blir fryktelig inkonsekvent spør du meg, det kalles også dårlig forretningskikk.

t

Om det så kommer sent, vil jeg anbefale alle å ta vare på ordrebekreftelser og gavekort, samt oppføringer som sier hva som er kjøpt med hvilket gavekort.

Skrevet

Har de begynt å sende som A-Post nå? :)

1 stk. 2249006 4 pk frotte turkis (A-post)

dette fikk jeg igår.. hmm.. fint om det er tilfelle :D

Skrevet

Haha, jeg fikk tiggerbrev fra unicef i dag, på konvolutten stod det "Kilde: Bokklubben". Visste ikke at de drev og delte ut adressen til andre organisasjoner.

Skrevet
Haha, jeg fikk tiggerbrev fra unicef i dag, på konvolutten stod det "Kilde: Bokklubben". Visste ikke at de drev og delte ut adressen til andre organisasjoner.

Du er ikke alene :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...