Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Min farfar snakket med politiet ang. bokklubben for noen dager siden.

De sa de akkurat hadde begynt å se på dette, og en person var allerede anmeldt.

Han måtte betale alt han hadde kjøpt for gavekortene + mellom 10-20k i bot. True story.

 

Så ville ha stoppet med dette hvis jeg var dere. Har selv bestilt ting for ca. 3500, men har stoppet nå.

 

Vet ingenting mer om saken, bare sier det jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte jeg skulle si ifra at det har kommet nye BluRays på bokklubben, bl.a. Die Hard 4!

 

dessverre er den region locked til sone B :(

Hva er problemet? PS3 fra USA?

Er ikke blu-ray-utgaven sensurert i tillegg?

 

jepp, det er det jeg har, ja

Det har jeg ikke hørt noe om i så fall. Hvorfor er den det?

 

SceNEst: Weird! jeg snakket nemlig med bokklubben ang mine to gavekort. Det var totalt 4 varer som var utsolgt på gavekortet mitt, da jeg snakket med den skulle de fikse det opp slik at jeg fikk resten refundert på gavekortet.

Såå, det er tydeligvis ok å ha flere gavekort?

Lenke til kommentar
Haha. De er ikke så smarte skjønner du :D

 

Eller nå mistenker jeg de for å la folk gå inn i så mange klubber så mulig også håpe at de får inn mer enn de 200-400 kr de taper på hvert gavekort etterhvert. Ikke umulig at de faktisk gjør det.

 

Om du kunne ha utdypet dette litt mer? skjønner ikke heelt hva du mener :(

Lenke til kommentar

Jeg har for andre gang mottatt en faktura for varer som ble betalt med gavekort, denne gangen returnerer jeg boken umiddelbart. Merket først at det var noe mystisk på gang nå den ene boken ble "flyttet" fra sin opprinnelige- til en selvstendig ordre.

 

Har mange varer til i bestilling, får for all del håpe at de ikke prøver seg igjen.

 

Har prøvd å spore opp et angreskjema på siden deres, men det er ingen enkel sak. Forslag til hvor man finner dette?

Lenke til kommentar
Min farfar snakket med politiet ang. bokklubben for noen dager siden.

De sa de akkurat hadde begynt å se på dette, og en person var allerede anmeldt.

Han måtte betale alt han hadde kjøpt for gavekortene + mellom 10-20k i bot. True story.

 

Om du veit noe mer om saken så skriv, ble redd jeg nå...men har jo kun brukt en konto og meldt meg inn i klubbene, ikke noe falske navn,kontoer eller noe sånt...alt på en konto!

Lenke til kommentar
Min farfar snakket med politiet ang. bokklubben for noen dager siden.

De sa de akkurat hadde begynt å se på dette, og en person var allerede anmeldt.

Han måtte betale alt han hadde kjøpt for gavekortene + mellom 10-20k i bot. True story.

 

Så ville ha stoppet med dette hvis jeg var dere. Har selv bestilt ting for ca. 3500, men har stoppet nå.

 

Vet ingenting mer om saken, bare sier det jeg har hørt.

 

Det der er i alle fall B...S.... Selv politiet er ikke så kjappe at de klarer å få etterforsket og dømt en person så kjapt. Er jo ikke så lenge siden bokklubben begynte med dette gavekort greiene da. Og i begynnelsen var det heller ingen begrensning på hvor mange gavekort man kunne få. Så den informasjonen du kommer med tar jeg med en STOR klype salt...

Lenke til kommentar
Min farfar snakket med politiet ang. bokklubben for noen dager siden.

De sa de akkurat hadde begynt å se på dette, og en person var allerede anmeldt.

Han måtte betale alt han hadde kjøpt for gavekortene + mellom 10-20k i bot. True story.

 

Så ville ha stoppet med dette hvis jeg var dere. Har selv bestilt ting for ca. 3500, men har stoppet nå.

 

Vet ingenting mer om saken, bare sier det jeg har hørt.

 

Det der er i alle fall B...S.... Selv politiet er ikke så kjappe at de klarer å få etterforsket og dømt en person så kjapt. Er jo ikke så lenge siden bokklubben begynte med dette gavekort greiene da. Og i begynnelsen var det heller ingen begrensning på hvor mange gavekort man kunne få. Så den informasjonen du kommer med tar jeg med en STOR klype salt...

 

Dersom det er snakk om svindel med bruk av falske navn, tror jeg nok politiet er interesserte i å greie opp i saken. Og det er det jo tydelig at noen (ikke alle) har drevet med her.

Lenke til kommentar

Sitat fra en lignende tråd på mopedportalen:

 

"Jeg bare advarer folk, for det her er UTROLIG vanskeli å komme seg ut av.. Er du klar over hvor mange folk jeg har ringt til når jeg har sitti å solgt det her som har meldt seg ut men fortsatt får videre og jeg har fått drapstrusler også pga. dette

Så ikke kom her å si at dette er noe SUPERDUPER BRA før du FAKTISK veit hva dette er okey ?!

 

og btw. mange nordmenn som velger å avbestille bøkene resten av livet for di veit at de ikke kommer seg ut av systemene De er SÅ UTROLIG SLEIPE de som driver bokklubben"

Lenke til kommentar
Sitat fra en lignende tråd på mopedportalen:

 

"Jeg bare advarer folk, for det her er UTROLIG vanskeli å komme seg ut av.. Er du klar over hvor mange folk jeg har ringt til når jeg har sitti å solgt det her som har meldt seg ut men fortsatt får videre og jeg har fått drapstrusler også pga. dette

Så ikke kom her å si at dette er noe SUPERDUPER BRA før du FAKTISK veit hva dette er okey ?!

 

og btw. mange nordmenn som velger å avbestille bøkene resten av livet for di veit at de ikke kommer seg ut av systemene De er SÅ UTROLIG SLEIPE de som driver bokklubben"

 

Uhm, hø, hæ?

Lenke til kommentar
Sitat fra en lignende tråd på mopedportalen:

 

"Jeg bare advarer folk, for det her er UTROLIG vanskeli å komme seg ut av.. Er du klar over hvor mange folk jeg har ringt til når jeg har sitti å solgt det her som har meldt seg ut men fortsatt får videre og jeg har fått drapstrusler også pga. dette

Så ikke kom her å si at dette er noe SUPERDUPER BRA før du FAKTISK veit hva dette er okey ?!

 

og btw. mange nordmenn som velger å avbestille bøkene resten av livet for di veit at de ikke kommer seg ut av systemene De er SÅ UTROLIG SLEIPE de som driver bokklubben"

 

Uhm, hø, hæ?

 

Om medlemskap i bokklubben

Lenke til kommentar

Jeg har bundet meg for ett år, etter det kommer jeg nok til å melde meg ut. Det skal være enkelt å greit, trøbler de så trøbler jeg tilbake. Ser ikke på dette som noen stor sak.

Når det gjelder politiet så tror jeg de kun bryr seg om folk har brukt falske navn, det kalles svindel. For oss andre, som har brukt eget navn, har vi alt på vårt rene. :)

Lenke til kommentar
Min farfar snakket med politiet ang. bokklubben for noen dager siden.

De sa de akkurat hadde begynt å se på dette, og en person var allerede anmeldt.

Han måtte betale alt han hadde kjøpt for gavekortene + mellom 10-20k i bot. True story.

 

Så ville ha stoppet med dette hvis jeg var dere. Har selv bestilt ting for ca. 3500, men har stoppet nå.

 

Vet ingenting mer om saken, bare sier det jeg har hørt.

 

Jeg ville ikke bekymret meg for dette før jeg så det fra en pålitelig kilde. Hvis det faktisk er en person som har fått bot for dette, noe jeg tviler på, så har han mest sannsynlig drevet med falske navn og dokumentforfalskning. Dessuten, hvis politiet nettopp har begynt å se på dette, er det rart at han har fått en straff allerede.

Lenke til kommentar

En kamerat av en venn av en fetter av en kusine overhørte en samtale på bussen idag. Politiet har visst satt inn store ressurser på denne gavekortsvindelen i Bokklubben, trolig så mye som 50 personer jobber kontinuerlig med å nøste opp i alle detaljene. De sitter nå og finleser alt som er skrevet i denne tråden, så vær varsom med hva dere skriver.

 

Må understreke at dette bare er løse rykter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...