Gå til innhold

[LØST] Publisher-script


Anbefalte innlegg

Eg har tenkt å ha eit enkelt Logg inn script for Admin på sida mi, og det skal gå an å logge ut.

Eg har ikkje tilgang til mySQL, og sjølve Logg inn scriptet treng ikkje å vere særleg sikkert.

Eg har søkt etter enkle script, men ingen av dei virkar slik eg vil (nokon av dei virka ikkje i det heile tatt)

 

Her er noko av det eg treng:

-Frå eg loggar inn til eg loggar ut skal eg (helst) ikkje ha forlata sia eg logga inn på.

-Admin skal kunne skrive ein tekst på sida utan å ha kunnskap om html eller php. (Det admin skriv skal ikkje komme fram rett under Innlogginga men i en annan div ved sida av)

 

 

Eg håpar nokon kan hjelpe.

 

Edit: Har fått til Logg inn scriptet, Adminpanelet gjenstår.

Endret av Kolb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Frå eg loggar inn til eg loggar ut skal eg (helst) ikkje ha forlata sia eg logga inn på.

 

Altsa at det admin skal skrive, kommer fram istedenfor innloggingen?

Er mye oversiktlig hvis det hadde kommet en ny side, eller alt sammen pa en liten plass pa samme siden.

 

Admin skal kunne skrive ein tekst på sida utan å ha kunnskap om html eller php. (Det admin skriv skal ikkje komme fram rett under Innlogginga men i en annan div ved sida av)

Altsa en helt vanlig tekst med vanlige bokstaver og tall. Ikke formatering som feks fet skrift eller understreket ?

Lenke til kommentar

Ideen var å ha alt på ei sia, men om da blir for vanskelig/avansert, så kan det bli fleire sider.

Korleis blir det isåfall da? Blir da sån at du logge inn på framsida og kommer til ei anna når du logger inn?

Meninga var at det admin skreiv viste på framsida. Noko liknande gjestebokfunksjon, der da nyaste admin skreiv kom over da han har skrevet før, og at tekstane han skriver blir skilde med ein <hr> tagg eller noko liknande.

 

Og ja, det skal vere ein heilt vanlig tekst med vanlige bokstava og tall, for da skal vera så enkelt som det går ann å få det.

Endret av Kolb
Lenke til kommentar
Ideen var å ha alt på ei sia, men om da blir for vanskelig/avansert, så kan det bli fleire sider.

Korleis blir det isåfall da? Blir da sån at du logge inn på framsida og kommer til ei anna når du logger inn?

Meninga var at det admin skreiv viste på framsida. Noko liknande gjestebokfunksjon, der da nyaste admin skreiv kom over da han har skrevet før, og at tekstane han skriver blir skilde med ein <hr> tagg eller noko liknande.

 

Og ja, det skal vere ein heilt vanlig tekst med vanlige bokstava og tall, for da skal vera så enkelt som det går ann å få det.

 

Du kan jo skrive et enkelt login script som kun sjekker om password er riktig.

 

$pass = 'hemmelig';

if($_POST['password']==$pass)

{

echo "Du er innloget";

}

 

Du må selvsagt lage en form som gir de riktige felt/verdier.

Lenke til kommentar

Userlevel? :hmm:

 

Trur ikkje da.

Da eg trenge er noko som Admin kan bruke, når han er logga inn, til å skrive f.eks info ein gang i veka. Det treng ikkje vere avansert, så lenge det funker.

 

Nåken som har nokre idear?

 

Edit: Ska kun vera ein brukar og da er Admin.

Endret av Kolb
Lenke til kommentar

Eg er dessverre ganske dårleg i php. :(

Kva for script skal eg bruke?

Har include() nåke med å inkludera fila?

 

Mener du at eg skal skrive action="eitelleranna.php" i formen, og deretter inkludere fila med include() på forsida?

 

Kva script skal eg bruke? Skal scritet vera i eitelleranna.php eller skal scriptet vera under/over formen?

Endret av Kolb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...