Gå til innhold

Takk for i år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
gleder meg allerede, vet ikke om dere vet hvem jeg er, men satt med deg store hylla, men grønn og røde lys 

 

Gikk forbi deg en dullion ganger..:p

 

Men det var fett, spesielt da jeg fikk Hellgate London betan..:D

Lenke til kommentar
gleder meg allerede, vet ikke om dere vet hvem jeg er, men satt med deg store hylla, men grønn og røde lys 

 

Gikk forbi deg en dullion ganger..:p

 

Men det var fett, spesielt da jeg fikk Hellgate London betan..:D

9656522[/snapback]

 

hehe, ja. mange som besøkte oss :D syntes det var alt for dårlig med lyd da, ville spille masse jeg, men fikk så klart advarsler av security.

Lenke til kommentar
Dere spillte for det første elendig musikk- og de samme sangene ble spillt gang på gang. Spesielt ''bass test'' sangen. Uff det var slitsomt og sitte nærme dere altså :hrm:

 

Men ellers var det morsomt.

9656589[/snapback]

 

 

hehe, sorry angående det, men det var bare og komme med forslag til sanger, så hadde jeg spilt dem. hvor satt du?

Lenke til kommentar

user posted image

 

Ladies and gentlemen, here I have tonights Top Ten list. The category tonight is "Top ten reasons why this week totally rocked".

 

10. Pizzaen i kantinen - og det faktum at Ida betalte.

9. Nedlastingshastigheten som ble brukt til å laste ned masse lovlige hjemmevideoer.

8. Å eie Petter i Fifa 08, og å bli eid av Stefan.

7. Hyggelig folk på messeområdet.

6. Sceneshowene, og å dekke de for eTV.

5. Å løpe rundt i hallen for å intervjue nerder.

4. Møtet med Kjell Elvis på Gardermoen på vei hjem.

3. Da Mathias Sky spanderte Lena Alexandra-singel på meg, og tok bilde av meg sammen med henne.

2. GUITAR HERO III.

1. Ida-tafsing.

Lenke til kommentar
Dere spillte for det første elendig musikk- og de samme sangene ble spillt gang på gang. Spesielt ''bass test'' sangen. Uff det var slitsomt og sitte nærme dere altså :hrm:

 

Men ellers var det morsomt.

9656589[/snapback]

 

 

hehe, sorry angående det, men det var bare og komme med forslag til sanger, så hadde jeg spilt dem. hvor satt du?

9656737[/snapback]

Rad 16. Hadde hylle rett bak/forran dere. Altså lengre fra scenen. :)

Lenke til kommentar
synes det var chill igrunn, akkurat passelig med folk :)

9660668[/snapback]

 

 

Word.

Selv om compoen våres blei avlyst (Battlefield 2142) så overlevde vi :)

Var ganske artig :D

 

Veit ikke om noen så meg, men jeg er fra iClan - Gaming og vi gikk i t skjortene våres :D litt kjipt at nettet detter ut innimellom, men men.

Blir bare bedre til nestegang!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...