Gå til innhold

Takk for i år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Network Operation Center. Oppe på tribunen der lysene hang.

9662280[/snapback]

 

 

o ja sant de. ja faen ass, så ut som dere hadde det sykt digg. bare lå og chillan hele tiden. dere fikk vel bare problemer med nette en gang?

9662317[/snapback]

 

 

Det var noen småissues. blant annet en gjøk som kutta noen kabler..

D-link-utstyret ytte dog over all forventning :)

 

 

NOC var best. Trenger ingen deltakere når vi har så fin NOC :D

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Dere spillte for det første elendig musikk- og de samme sangene ble spillt gang på gang. Spesielt ''bass test'' sangen. Uff det var slitsomt og sitte nærme dere altså :hrm:

 

Men ellers var det morsomt.

9656589[/snapback]

 

 

hehe, sorry angående det, men det var bare og komme med forslag til sanger, så hadde jeg spilt dem. hvor satt du?

9656737[/snapback]

Rad 16. Hadde hylle rett bak/forran dere. Altså lengre fra scenen. :)

9658589[/snapback]

 

 

Jeg satt på rad 18, prøvde å rope på deg noen ganger, men du hørte ikke :p

Forresten, den hylla deres så ikke mye stabil ut :!:

 

 

Nixnu: hvor mange brett koffeindrikk hadde dere? Drakk dere noe annet enn det?

9660915[/snapback]

 

 

hylla vår var dritt stabil, noen fra security kom og skjekka den ut, og rista på den, den flytta seg ikke i det hele tatt, hadde dere tvil, kunne dere kommet og kjent på den selv. Det var noen fra usa eller england som kom og intervjua oss når vi byggde, de syntes også den var veldig stabil. hadde aldri satt pc min oppe på den uten at den var stabil :p

 

Jeg hadde 7 brett, og noen av kompisene mine hadde 1 brett hver.

9661622[/snapback]

 

Haha, ok, hvor mye koffein var det i de? fikk dere noen gang sjokk? :p

 

Men hylla til -Shark- klappet sammen på søndagen

9661635[/snapback]

Hørte ikke det altså :!: Så deg ikke heller.

Hylla var stabil som faen den(eller ikke). Den ble støttet opp av pcene våre og da fungerte det bra.

 

 

 

Gjorde den det ja. Merkelig :tease:

Orket ikke ta den med hjem. Dro hjem ved 12 tia på lørdag kveld :whistle:

Endret av -Shark-
Lenke til kommentar
synes det var chill igrunn, akkurat passelig med folk :)

9660668[/snapback]

 

 

Word.

Selv om compoen våres blei avlyst (Battlefield 2142) så overlevde vi :)

Var ganske artig :D

 

Veit ikke om noen så meg, men jeg er fra iClan - Gaming og vi gikk i t skjortene våres :D litt kjipt at nettet detter ut innimellom, men men.

Blir bare bedre til nestegang!

9660679[/snapback]

 

Jeg satt på rad 38, så nok dere siden dere satt bak oss rad 39? skilz that bans? :p

synes selv det var sykt gøy, for det første fikk lasta ned 700 gb med filmer og shit, var mye bra underholdning, var med på compoen,, selv om vi gikk ut første match så var det skøy (16-12)

var rett og slett gøy å være der med kompiser å game, selv om det ikke ble så mye tid til det, pga scenen og masse andre ting, møte noen nye folk der.

og pluss at vi i Team Artig (cs 1.6) sponsa executer med billett til the experience, siden vi hadde en billett for mye og alt for god plass:D så han satt bak oss på rad 39 sammen med Jaegern og resten av i-ink. og snakka en del med executer og så på han mens han spilte ol. pluss det var sykt fett når han holdt på med kort triksene sine, var helt sykt!!

Og som sagt så var det ikke fult i hallen så det ble mye plass til overs som var ganske digg.

 

Eneste som jeg syntes trakk ned på lanet var at nette falt ut ganske lenge første dagen, og noen flere ganger senere i løpet av lanet. Og stolene synes jeg var ganske dårlig, men hadde med egen stol:P og det som trakk ned mest var han tarden som spilte av fjortis sangen om og om igjen, og spilte av sanger som er bra i grunn, bare at han spilte av REMIX av sangene så da ble det helt fucka.. whiner ikke pga høyttalere med mest musikken som ble spilt av.

og skjønte heller ikke helt hvorfor de leide inn et metall band, de fleste som var på mirc og dc++ channelene whine over skrikinga til de som spilte.

 

Men jeg hadde det ganske koselig på lanet jeg, og håper på å komme tilbake nesteår hvis jeg har noen å dra sammen med.

Lenke til kommentar
Word.

Selv om compoen våres blei avlyst (Battlefield 2142) så overlevde vi :)

Var ganske artig :D

 

Veit ikke om noen så meg, men jeg er fra iClan - Gaming og vi gikk i t skjortene våres :D litt kjipt at nettet detter ut innimellom, men men.

Blir bare bedre til nestegang!

Jeg satt på rad 38, så nok dere siden dere satt bak oss rad 39? skilz that bans? :p

synes selv det var sykt gøy, for det første fikk lasta ned 700 gb med filmer og shit, var mye bra underholdning, var med på compoen,, selv om vi gikk ut første match så var det skøy (16-12)

var rett og slett gøy å være der med kompiser å game, selv om det ikke ble så mye tid til det, pga scenen og masse andre ting, møte noen nye folk der.

og pluss at vi i Team Artig (cs 1.6) sponsa executer med billett til the experience, siden vi hadde en billett for mye og alt for god plass:D så han satt bak oss på rad 39 sammen med Jaegern og resten av i-ink. og snakka en del med executer og så på han mens han spilte ol. pluss det var sykt fett når han holdt på med kort triksene sine, var helt sykt!!

Og som sagt så var det ikke fult i hallen så det ble mye plass til overs som var ganske digg.

 

Eneste som jeg syntes trakk ned på lanet var at nette falt ut ganske lenge første dagen, og noen flere ganger senere i løpet av lanet. Og stolene synes jeg var ganske dårlig, men hadde med egen stol:P og det som trakk ned mest var han tarden som spilte av fjortis sangen om og om igjen, og spilte av sanger som er bra i grunn, bare at han spilte av REMIX av sangene så da ble det helt fucka.. whiner ikke pga høyttalere med mest musikken som ble spilt av.

og skjønte heller ikke helt hvorfor de leide inn et metall band, de fleste som var på mirc og dc++ channelene whine over skrikinga til de som spilte.

 

Men jeg hadde det ganske koselig på lanet jeg, og håper på å komme tilbake nesteår hvis jeg har noen å dra sammen med.

 

Jeg blir med neste år oxo loev:) Vi må skaffe oss Team.Artig t-sjorter som det står no skillz på eller best på nett:)

Lenke til kommentar
3. Da Mathias Sky spanderte Lena Alexandra-singel på meg, og tok bilde av meg sammen med henne.

2. GUITAR HERO III.

1. Ida-tafsing.

Bare hyggelig det vettu ;)

 

Guitar Hero III var rått; bare synd den ene guitaren min (jeg som lånte HW-standen guitarene) har begynt å fuske litt etter lanet. Men, jeg og mange andre fikk spilt GHIII, så det var egentlig verdt det.

 

Og Ida-tafsing er alltid stas ^^

Gleder meg til helgen :!:

 

Må også få sagt takk for i år! Jeg hadde det supert, og håper dere andre hadde det like så :D

 

Til eTV og evt andre interesserte: Kris og jeg (og Håvard) gnålte om halo-helg gjennom hele lanet.. Vi må seriøst prøve å få til noe slikt..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...