Gå til innhold

Spill om dyrepass?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg ønsker å finne et spill der opplegget er å passe på dyr, er det noen som hvet om noen spill? :(

9653826[/snapback]

Hva med ZooTycoon?

Tips: Jeg ville ha redigert tråd-tittelen til: Spill om dyrepass?

Skrevet

Harvest Moon spilla! Finnes til dei fleste platformer no (snes, n64, ps2, gamecube, osv)

Spillet går i bunn og grunn ut på å styre din eigen bondegård, og kanskje skaffe deg dame osv :)

Skrevet

mange fine forslag men ikke helt hva jeg er ute etter. Selv har jeg NintenDogs til DS men jeg tenkte på spill på nettet! som Dyrepraten hvis noen har hørt om det? det er foreløbig utiljengelig pga. oppdatering av siden.

Skrevet
Viva Pinata!

Det er vel ikke direkte dyr, men...

Også trenger du en 360 tror jeg

Det er under utvikling til PC na. Jeg gleder meg :D:D Det er jo det feteste spillet EVAH. Man kan sla de med spader :D

Ellers har du vel Stalljenta. Hvor du er en jente (duh) og skal gjore ting med hesten, som feks a gi den mat, stelle den. Men det er mer som engangs oppgaver.

Ikke spor meg hvorfor.

Sosteren min spilte det

Skrevet

Jeg vil tro at "Harvest Moon"-serien passer for deg.

dessverre er det ikke å finne til PC, men bare til Nintendo Gameboy Advanced, Nintendo DS, Nintendo 64 og Wii.

Utrolig bra og fengende spill-serie!

Skrevet

Nintendo DS har et som heter "Paws and Claws - Pet Vet", som er faktisk temmelig morro.

Du må gi dem behandling, og noen blir innlagt. Du tjener penger og utbygger ditt "firma" for å ta vare på masse forskjellige typer av dyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...