Gå til innhold

The Experience: saken mellom I-inc og Oxzyn.


Niklas

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg sitter her nå ganske irritert og opprørt over noe jeg mener er en svak og lite gjennomtenkt adminavgjørelse. Det hele skjedde under counterstrike 1.6 compoen, jeg har langt over 70% av den norske gamingscenen som har fått med seg situasjonen og vi er alle enig. Avgjørelsen som ble tatt er både svak, feig og latterlig.

 

Etter at en av spillerne i I-Inc hadde klaget på alt som faktisk er mulig å klage på i en kamp, for å nevne noen eksempler på hva som ble klaget på; Designcheat på flere spillere og HE-Bug. Når en person faktisk er så desperat etter å finne en feil gjort av den andre spilleren i ren fornektelse for å godta sitt eget nederlag mener jeg det ikke blir annet enn flaut når admins faktisk bruker 2-3 timer på å gjennomgå alt dette og bruker tid på å diskutere en kamp som faktisk ble vunnet rettferdig.

 

At det skal vise seg senere at admins ikke hadde "baller nok" til å stå imot dette presset fra det ene "kjendislaget" som var tilstede på eventet og velger å kalle frem en omkamp på bakgrunn av noe så enkelt som et hopp for mye hadde jeg skjønt det om dette ekstra hoppet faktisk hadde spilt inn på spillets gang. Men nå har det seg slik at dette dobbelthoppet ikke hadde noen innvirkning på kampens utfall og jeg mener da at det er intet annet enn hodeløst og kjøre frem en omkamp.

 

Jeg mener dette blir hinsides all fornuft og at The Experience burde skaffe seg noen nye gaming ansvarlige til neste år, dette er intet mindre enn en skandale.

 

(oxzyn|verti[hz]) (oxzyn|verti[hz]) Globo

(oxzyn|verti[hz]) (oxzyn|verti[hz]) hørte noe om at det ikke var lov med rysshopp med ctrl lenger jeg

(oxzyn|verti[hz]) (oxzyn|verti[hz]) stemmer det?

(oxzyn|verti[hz]) (oxzyn|verti[hz]) duckjump*

(oxzyn|verti[hz]) (Globo) lov med ctrl

(oxzyn|verti[hz]) (Globo) ikke med scroll

(oxzyn|verti[hz]) så en annen episode

(Globo) heisann

(Globo) er lov å bruke ctrlen sånn du vil

(Globo) sålenge det ikke er i kombi med scroll

(oxzyn|verti[hz]) ÅJA

(oxzyn|verti[hz]) DET JEG MENTE

(Globo) ye spurte teh pro

(oxzyn|verti[hz]) oi

(oxzyn|verti[hz]) caps

(Globo) så der har du det

(oxzyn|verti[hz]) så det er lov og duckjumpe så lenge man bare bruker _EN_ vanlig knapp? (ikke scroll)

(Globo) jepp

 

Globo er en gameadmin på The Experience...

Hvordan dere etterpå kan kreve en omkamp etter dette her er jo HELT utrolig..

Dere har nettopp svindlet 5 ungdommer for 12.000 norske kroner, bare fordi dere ikke hadde baller nok til å stå imot en gjeng halvkjente svensker.

 

:nei:

My 5 cents

Niklas Baarli

Endret av Niklas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er det absolutt dårligste lanet til gaming - noen sinne. Det var tusen folk som støtta oxzyn, 10 stk som støtta de jævla svenskene som har fått alle ønsker oppfylt.

 

Vil ikke anbefale og delta på dette lanet til neste år, visst du spiller Counter-Strike.

 

 

MvH

 

En stakkar fra tromsø som kom til Oslo og ble snytt for 12500 NOK

Lenke til kommentar

Er synd at noen få sugne cs admins får lov til å ødlege så jævlig for The eXperience...

Og ikke minst synd for oxzyn.. De hadde allerede spillt seg til en finale og sikra seg minst 12 500,- Men ender på en fjerde plass pga en dårlig taper whina seg til en rematch..

Lenke til kommentar

Det har blitt rysshoppa ved flere anledninger i andre kamper, har admins tatt et standpunkt eller reagert da? NEI. det er bare pga de er litt kjente, og fuckings overvurderte. oxzyn har krav på de 12500 kronene de har blitt lovt, og ikke de svenskene som burde bli bannlyst fra eXp...

 

Utrolig dårlig PR både for eXperience og de som spiller for I-Inc, og btw: GG BF2 spiller som CS admins, lær dere hva stopsound,rysshopp og net_graph er før dere i det hele tatt vurderer og bli admins i ett stort cs arrangement.

Lenke til kommentar

Skal heller ikke på the experience til neste år :thumbdown: . Compoadminsa kan ingenting om cs ffs, og til firat: :!: du er latterliG to the foot mann.

 

hadde ikke i-inc kommet hadde aldri dette tatt plass. Så hvorfor utsette compoen med en dag fordi de ikke kan komme? faen skjer med dere? Fordet om de har vært i cpl og er pros på høyt nivå trenger dere ikke å smiske så jææævlig mye da... :!:

 

 

 

GeT_@_gR1P_z0liD3R

Endret av Fake-finski
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg ser ingen grunn til å fortsette denne tråden slik som den utvikler seg. Budskapet er greit nok, men det er en rekke folk her som bør ta seg et par lykkepiller. Det går an å oppføre seg som folk uten å slenge dritt på denne måten selv om man er uenige i noe.

 

edit; var kanskje ikke klar nok. Jeg planlegger å åpne tråden igjen senere - bare gi de sinteste litt tid å rose seg på :)

 

Da prøver vi å åpne denne tråden igjen. Jeg håper de som var hissigst har fått roet seg sånn at vi kan holde en litt mer minnelig tone her :)

Endret av enden
Lenke til kommentar

Kjipt at et LAN med så mye penger, har så dårlig cs-admins. :\

 

Avgjørelsen var helt feil, da spillerne hadde fått beskjed om at "regelbruddet" faktisk var lovlig i compoen. Neste LAN får vi håpe at det kommer noen admins, som kan CS, og ikke kan bli overtalt til idioti av "progamerne".

Lenke til kommentar

Denne stenges intill gemyttene roer seg litt ned. Ta dere en bolle og les retningslinjene igjen, spesielt punkt 1.

 

edit; Jeg tror vi gjør denne stengingen permanent siden folk tydeligvis ikke klarer å oppføre seg. De involverte partene kan klage direkte til admin eller arrangør. Andre uvedkommende kan finne seg et annet forum å slenge dritt på.

 

Advarsler har blitt utdelt og innlegg slettet.

 

enden.

Endret av enden
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...