Gå til innhold

The Experience: Tilbakemelding om tex


nisse777

Anbefalte innlegg

Jeg syntes at det var kjedeligt, og jeg dro hjem hele fredagen siden jeg ikke hadde noe der å gjøre. Vi hadde et anlegg, og vær eneste gang vi skrudde det på kom det med en eneste gang en og ba oss skru av. Først så sier han at vi ikke får lage noe lyd før 7, så da venter vi til 7 og setter på ramstein. Så kommer de like raskt til oss som det tar å varme en pølse i mikroen. Denn gangen sier han 10. Så da venter vi til 10 og nok en gang kommer det en fra CREW og ber oss skru av og vente til klokken 12.

 

Ærlig talt. Gamerne satt HELT på andre siden av der vi satt. Jeg syntes at på et LAN skal det være lov å lag lyd og ha det gøy. Spille kan man gjøre hjemme, ha det gøy på lan kan man bare gjøre på lan.

 

+

-Messeområdet og scenen var genial!

-Wrestling, lene alexandra og miss hardware. Scene Showet var i grunn ganske bra. Men savnet litt DJ og Electronica.

 

-

Lyd = Forbudt

-Få mennesker der

-Likte ikke Battle Of The Bands. (Trodde det var noe Techno/Electronica baserte greier, men viste seg og være noe metall)

-Var det ikke lov å bruke fotballbanenene? (Vis det var lov så burde det vært fotballturnering)

 

 

 

Det finnes en negativ Aura rundt Tex. Jeg og sikkert mange andre får et intrykk av at det var dårligt planlagt. Feks. Ingen som kom med noen offesiell post om hva som skulle bli brukt som inngangsbilletene.

Men, i alt ble det jo lan. Men som jeg nevnte, jeg savnet lyden av lanet.

Regner jo med at det blir en del barndomsykdommer i starten, jeg regner med at skaperne bak Tex lærer av sine feil, og håper at de setter sammen flere lan i tiden som kommer.

 

Mitt terningkast av dette lanet: 3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde det veldig koselig da jeg var der (var admin), hadde ikke noe problemer med støyen, ville jeg gjøre noe på PC-en satte jeg opp lyden på øretelefonene mine. Man må forvente bråk på et LAN party, det er ikke BARE de som spiller som har lov til å være der og skal bli respektert.

Lenke til kommentar
Så var vel teX annonsert som et gaming-lan da?

 

Hva om jeg ikke vil dra på LAN for å spille?

 

Da burde du komme på The eXperience. Arrangementet skal være sosialt, og vil legge vekt på utveksling av kunnskap, erfaringer og ideer med likesinnede. Vi vil gjøre en ekstra innsats for å få med dere som aktivt engasjert i de forskjellige faglige forumkategoriene våre.

 

altså et lan med mer fokus på alt det andre og .

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...