Gå til innhold

Halo 3 - disken "ikke tilstedeværende" i maskina


Melleby

Anbefalte innlegg

Helloez

 

Har kjøpt meg X360 Premium og Halo 3. Har spilt det en stund og runna det, men i dag skjedde det noe lol'd da jeg skulle spille Co-op med en kar; maskina leser ikke cden.. Når jeg putter i CD-en så står den på "reading" en stund, for å så gå tilbake til vanlige "Open Tray" optionen. Kjett.

 

Noen som vet hva det er? Har søkt forgjeves på g00gl3, ikke funnet noe (bortsett fra http://support.microsoft.com/kb/910798 som ikke sa meg mye)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ringte support i England og satt 15min med å registrere konsollen - lett å stave Rollsløkkveien for en indisk/engelsk stammende type

9650793[/snapback]

 

Fikk du noe svar på hva som var galt? Har du prøvd andre spill i den? Tragisk viss cdromen har konka første uka da. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Ringte support i England og satt 15min med å registrere konsollen - lett å stave Rollsløkkveien for en indisk/engelsk stammende type

9650793[/snapback]

 

Fikk du noe svar på hva som var galt? Har du prøvd andre spill i den? Tragisk viss cdromen har konka første uka da. :thumbdown:

9650830[/snapback]

 

Har bare Halo 3 forløpig. Som sagt, kjøpte X360 for noen dager siden. Men er utrolig tard at DVD-er fungerer, men Halo (som fungerte fint i går) ikke fungerer lenger. Nok en gang kan vi takke Microsucks for et fint og kvalitetspreget produkt ...

Lenke til kommentar

Fikk lesefeil på discen under loading ein gang. Men eg lukket spillet og startet det igjen så funket det å loade på samme plass. Når det er sagt så var min gamedisk ripet opp under frakt(helidg LE eier). har no sendt denne discen tilbake til absoluttspill.no for å bytte den :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det kan hende cd-en har knekt, men du kan ikke se det.. Jeg fikk det i fjor, da jeg skulle spille Test Drive, så holdt jeg på med å vaske og cleane og sånn i en time.. Så gadd jeg ikke mer.. Neste dag oppdaga jeg at cd-en var knekt tvers over, men jeg merka ikkenoe den føste dagen... Lillebrødre.. Ikke la dem komme nær dine verdifulle X360-spill,

 

men siden du henta noen andre spill så er det stor kjangs for at spillern har konka, ja

Endret av AndreKK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...