miCro Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 (endret) BiltLord er basert på BitComet, så de stiller likt der ja. Azureus er en veldig bra klient med mange muligheter, men jeg synes den bruker for mye ressurser i forhold til mitt behov. Jeg bruker derfor også µTorrent. Endret 1. november 2007 av miCro
Kakebakelate Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 jeg foretrekker µtorrent pga at det bruker lite ressurser
verwooks Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Mange trackere krever dessuten at du bruker uTorrent. Vet ikke hva du bruker men
NichoTheMan Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Jeg har laget et torrent nedlastnings program... kaller det Pirate Bay web Browser... det er på toppen av sia mi(http://progsapps.tk/).. prøv dt da... det har mangen kule ting... du kan gjerne scanne det før du prøver det men jeg lover deg det ikke er virus... Jeg har lagt inn et screenshot som vedlegg:P
NichoTheMan Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Da må du bruke bitlord. Det er beste torrentprogrammet! BitLord er på ingen som helst måte det beste torrentprogrammet. Det er ikke uten grunn at så og si alle seriøse trackere har bannet klienten. Det samme er vel også tilfellet med bitcomet, den er også bannet en del steder. Dermed ender man opp med µtorrent eller azureus som jeg vil påstå er de beste. Bruker selv µtorrent, fordi jeg synes det er litt bedre enn azureus. utorrent er best ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå