Jihadinmymind Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Hei, har installert World in Conflict, men grafikken fungerer dårlig pga. at driveren til skjermkortet er for gammel. Skjermkortet er Nvidia 7600.. Problemet er at jeg ik klarer å finne en ny driver? Har sett på asus sine sider og jeg kan jo ikke ta den fra nvidia siden jeg må ha en tilpasset driver for laptop.. Noen råd? takker for hjelp!
On1Musha Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 du må nokk vente til desember eller januar før det kommer ny driver. snakka med asus support og asus og nvidia holder på å lage ny driver til Go 7600 skjermkorta jeg gleder meg sikelig til ny driver, ellers i mens kan du laste ned skjerm driver herfra.. HUSK: følg GUIDEN NØYE! eller vil det oppstå problemer, http://www.laptopvideo2go.com/drivers
Jihadinmymind Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Skrevet 14. oktober 2007 så det blir ikke mulig for oss å spille world in conflict før da? er det mulig liksom.. hvor kan man laste den ned fra når den kommer ut da? takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå