Gå til innhold

Geforce FX på komplett !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

(hvordan i alle dager fikk du dét til å bli klaging?)

 

Var icon_eek.gif smileyen tror jeg. Den gav innlegget et "se på hva svina holder på med, bryr seg bare om å ekspandere og ikke behandle oss kunder godt" inntrykk. Derfor :)

 

Har vel også noe med at komplett finnes i andre land er gammelt nytt og derfor tolka jeg det slik at du skulle "avsløre en skandale", men får beklage at jeg trakk en litt vel rask konklusjon av hva du ville med innlegget ditt :)

 

hmm, dette ble ett fryktelig rotete innlegg, huff orker ikke skrive på nytt ;)

Lenke til kommentar

Ah. Jeg forstår. Det var bare nytt for meg, Komplett har jeg all mulig respekt for og at det går dem bra er da bare helt topp.

 

På ingen måte noen skandale, det er vel heller det at jeg ikke er 100% oppdatert på alle fronter lenge. ;)

 

Og bare for å gjøre det helt klart:

/me hearton.gif Komplett.

Lenke til kommentar

Tja...Har folket lest testen på Toms Hardware???

 

Synes ikke kortet imponerte så voldsomt, men det virker som er godt produkt.

 

Men skulle det konkurere skikkelig med R300-chipen, burde det kanskje vært litt raskere. Syns forskjellen i ytelse er litt liten....Men men..

Lenke til kommentar
Tja...Har folket lest testen på Toms Hardware???

 

Synes ikke kortet imponerte så voldsomt, men det virker som er godt produkt.  

 

Men skulle det konkurere skikkelig med R300-chipen, burde det kanskje vært litt raskere. Syns forskjellen i ytelse er litt liten....Men men..

 

 

det har litt å si med drivere og greier,og de var ikke helt utviklet da tom's foretok testen,så det kommer nok til å bli et ATI------->i søpla kort,ja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...