Gå til innhold

ps3 og Blu-ray.


Peritass

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis man bare har en Blu-ray film liggende på maskin er det noen mulighet for å dra den over på ps3 og se den derfra. Eller må den være på en cd?

9645427[/snapback]

 

En Blu-ray film tar så mye plass at den trenger nok en BD plate. :) CD duger ikke.

 

Og Blu-ray filmer skal meg bekjent ikke ligge rundt på maskiner, men befinne seg på kopi-beskyttet på BD plater.

 

Stell pent med orginalen din, og du trenger ikke ta kopi som back up er mitt råd. BD platene har et ekstra sterkt beskyttelseslag som skal være mere hardført mot riper enn de gamle DVD platene. Har du likevel greid å bryte kopisperren og tatt en kopi av orginalen din, så ville jeg lett på http://avsforum.com for videre informasjon om hvordan du brenner BD plater. Dog - tomme BD plater er så dyre ennå, og BD brennere også veldig dyre - så det er vel omtrent billigere å kjøpe en orginal til hvis du skulle være så uheldig å ha fått riper på den.

Lenke til kommentar
Kan sette opp VLC player til å streame til nettverk og så spille den fra PS3. Men du trenger en helvetes maskin til å spille av blu-ray filmer, det tar enormt med ressurser. Du fyrer igang en film med 1920x1080 oppløsning i 25fps. Tar litt ressurser ;)

9645582[/snapback]

Surt, betyr vel at den lille hvite MacBooken min sliter litt der? :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...