Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Vurdert feil av Norsk lærer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes karakteren er passende. Det er lite skrivefeil, men de feilene du har er grove.

Ellers så er historien relativt kjedelig og du har med mye unødvendig fakta.

Hvor er høydepunktet? Kan ikke se noen oppbygging som gjør det særlig spennende for leseren.

Vil også nevne at historien er for kort til å i det hele tatt kunne leve seg inn i den.

Du skrev 2 sider, men med ganske så stor skrift så det ble noe kort ja.

 

Uff, ble litt mye kritisering nå..

Lenke til kommentar
Er dere lærere eller elver?

 

Men hva skal jeg gjøre får å forbedre meg?

9645061[/snapback]

 

Bare i dette korte innlegget ditt så fant jeg flere skrivefeil.

Hva du kan gjøre?

Slutt å spill Wow som jeg ser du gjør. Les heller aviser, bøker, blader osv. Gjerne noe du interesserer deg for.

Øvelse gjør mester.

Endret av wurrzagh
Lenke til kommentar
Er dere lærere eller elver?

 

Men hva skal jeg gjøre får å forbedre meg?

9645061[/snapback]

 

-Skriv penere, ikke skriv så enormt stort for å få minst mulig ord inn i hver linje.

-Ikke hopp til neste linje før du ikke har mer plass til å skrive på den linjen du er på.

-Ikke skriv MIDT på arket.

-Avsnitt er din venn.

-Skriv på dataen, spør læreren om du kan gjøre dette.

 

Ellers så er det bare å bygge mer strukturerte setninger.

Lenke til kommentar
Ellers så er historien relativt kjedelig og du har med mye unødvendig fakta.

Hvor er høydepunktet? Kan ikke se noen oppbygging som gjør det særlig spennende for leseren.

Vil også nevne at historien er for kort til å i det hele tatt kunne leve seg inn i den.

Du skrev 2 sider, men med ganske så stor skrift så det ble noe kort ja.

9645045[/snapback]

Nå er det ikke alle som har god fantasi, og greier å finne på en god og spennende historie, heller ikke å skrive lengre stiler. For min del er to sider mange ganger maks av det jeg greier å presse ut.

Lenke til kommentar

Dere skulle bare vist alt annet, har bare fått 3ere i 8. 9. og 10.! INGEN andre karakterer. Ligger på 4-5 i de fleste andre fag. Men forventer en 6er på litteratur prøven vi hadde i dag :D

 

Han gav en russer som såv meste parten av timene 5er i muntligt blandt annet...

Endret av fjeddiu
Lenke til kommentar
Ellers så er historien relativt kjedelig og du har med mye unødvendig fakta.

Hvor er høydepunktet? Kan ikke se noen oppbygging som gjør det særlig spennende for leseren.

Vil også nevne at historien er for kort til å i det hele tatt kunne leve seg inn i den.

Du skrev 2 sider, men med ganske så stor skrift så det ble noe kort ja.

9645045[/snapback]

Nå er det ikke alle som har god fantasi, og greier å finne på en god og spennende historie, heller ikke å skrive lengre stiler. For min del er to sider mange ganger maks av det jeg greier å presse ut.

9645148[/snapback]

 

Sier ikke at alle har det, men alle har fanatsi og hvis man fikk det ned på papiret så kunne karakteren blitt atskillig bedre.

Hvis man da ikke er fornøyd med karakteren 3 da? Smak og behag.

Lenke til kommentar

Tror du bør konsentrere deg mer om den konstruktive kritikken enn karakteren. Men syns læreren er utrolig tafatt når hun skriver noe så intetsigende som "jeg skulle ønske du hadde planlagt og gjennomført bedre". Hvis du virkelig vil forbedre deg så ville jeg hørt hva hun konkret legger i dette. Sannsynligvis er det en lettvint og feig måte å si at det er temmelig mange ting du må jobbe med. Men så lenge hun ikke sier noe mer så er det vanskelig å forbedre deg.

Lenke til kommentar
Tror du bør konsentrere deg mer om den konstruktive kritikken enn karakteren. Men syns læreren er utrolig tafatt når hun skriver noe så intetsigende som "jeg skulle ønske du hadde planlagt og gjennomført bedre". Hvis du virkelig vil forbedre deg så ville jeg hørt hva hun konkret legger i dette. Sannsynligvis er det en lettvint og feig måte å si at det er temmelig mange ting du må jobbe med. Men så lenge hun ikke sier noe mer så er det vanskelig å forbedre deg.

9645188[/snapback]

Enig.

 

Det er foresten en nordlendig med bart, noen som vet hvilke type stiler de liker?

Valgte jo Fisketuren pga det :D

Lenke til kommentar
Dere skulle bare vist alt annet, har bare fått 3ere i 8. 9. og 10.! INGEN andre karakterer. Ligger på 4-5 i de fleste andre fag. Men forventer en 6er på litteratur prøven vi hadde i dag :D

 

Han gav en russer som såv meste parten av timene 5er i muntligt blandt annet...

9645168[/snapback]

 

De innleggene du skriver her har allerede fått meg til å skjønne hvorfor du ikke har fått bedre karakterer i norsk. Hvem skriver 'såv' ?

Dette faget tror jeg du må jobbe mer med i tiden framover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...