Gå til innhold

"Vis fram din setup"-tråden

Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+89234341

Etter en liten opprydding sparket jeg tre spillere (cowon u2, samsung u3, creative zen stone plus speaker) ut på QXL. Sitter da igjen med Cowon D2 og Sansa Clip, og en Sony S710 er snart på vei fra USA. Tipper jeg hopper fra D2 til S710 når den kommer, er lei touchskjermer som ikke reagerer fort nok, og den er en smule diger til arbeid når man ikke trenger video

Endret av Slettet+89234341

Tenkte jeg skulle legge ut et par bilder av mitt oppsett! :)

Jeg har en Sandisk Sansa Clip 4GB mp3-spiller, den er ikke lansert i Norge enda, så jeg bestilte den fra over dammen.

Jeg bytter mellom Etymotic ER6i og Grado SR60 som høretelefoner. Begge disse er også bestilt fra USA.

Sansaen klarer faktisk å drive Gradoene overraskende bra! Mangler ikke trøkk, og det er mer enn nok før jeg har nådd max volume på spilleren! Alle tre komponenter anbefales sterkt! :)

post-23390-1212152774_thumb.jpg

post-23390-1212152782_thumb.jpg

• 4 uker senere...

Yes, nå har jeg bestilt meg en iAudio i7 16gb fra vostok.no, samt at et koss ksc 75 er på vei fra CDON. Ble lei av ipoden, og trengte noe å bruke sammen med mp3-spilleren mens jeg er på jobb, er ikke så jævla bra å bruke IEM's når man er truckfører på plukklager, suser trucker rundt overalt, så at all lyd blir isolert bort kan være litt risky.

Gjest Slettet+89234341
Kjører en Hp ipaq h2210, med core media player.

Hoho, tipper jeg har den mp3-spilleren med størst CPU (400Mhz Sledgehammer :cool:)

N800'en min matcher med 400mhz, mobilen ikke langt bak med 369 :p

edit: tror itouch kjører 400 óg

Endret av Slettet+89234341
Kjører en Hp ipaq h2210, med core media player.

Hoho, tipper jeg har den mp3-spilleren med størst CPU (400Mhz Sledgehammer :cool:)

N800'en min matcher med 400mhz, mobilen ikke langt bak med 369 :p

edit: tror itouch kjører 400 óg

Damn... :ermm:

En dag blir det Htc touch diamond som mediaplayer, da skal jeg vinne denne kampen! :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...