Kimkimsen Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Sliter litt med live her.. Skal spille Madden 07 med min bror, men vi får ikke connectet. Verken på spillet eller på chatten. Har aldri hatt noen problemer tidligere og begge får spille med andre.. Noen som har noen seriøse og gode forslag?
Kimkimsen Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 Kjører trådløst begge.. som sagt får vi begge spilt mot andre. Jeg er BLANK på alt som lander på det tekniske, så... hehe NAT?
Kimkimsen Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 Begge har forresten STRICT på NAT greiene..
Kimkimsen Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 hvordan får jeg endret NAT til open? er det mulig?
Borgen Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 hvordan får jeg endret NAT til open? er det mulig? 9644404[/snapback] Åpne porter på routern. www.portforward.com kan muligens hjelpe deg om du ikke veit åssen du gjør det
Amored Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 (endret) hvordan får jeg endret NAT til open? er det mulig? 9644404[/snapback] Åpner porter i routeren. Finn routeren din Her Så velger du "Xbox Live 360", og gjør som det står. EDIT: leif. Endret 5. oktober 2007 av Amored
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå