Gå til innhold

Jeg trenger hjelp og lurer veldig på dette med ram


Fredrik_25

Anbefalte innlegg

visste ikke helt hvor jeg skulle poste denne tråden, forde det er ganske mye jeg lurer på :blush: men jeg kan jo starte med dette med ram da.. Saken er den at PC-en min er vannvittig treig noen ganger, den henger seg ofte opp også. Har dette med ram og gjøre?

 

Kan noen være så snill og fortelle meg hva ramens oppgave er??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
visste ikke helt hvor jeg skulle poste denne tråden, forde det er ganske mye jeg lurer på :blush: men jeg kan jo starte med dette med ram da.. Saken er den at PC-en min er vannvittig treig noen ganger, den henger seg ofte opp også. Har dette med ram og gjøre?

 

Kan noen være så snill og fortelle meg hva ramens oppgave er??

9640243[/snapback]

 

Jeg foreslår at du trykker på Guider- så ram(minne)

Her er en veldig god guide om ram.

 

Men det jeg tror er at maskinen din er full av dritt(spyware osv.)

Her er et godt program: www.ccleaner.com

 

En formatering av kan kansje være en løsning også

 

-Northsteel-

Lenke til kommentar
visste ikke helt hvor jeg skulle poste denne tråden, forde det er ganske mye jeg lurer på :blush: men jeg kan jo starte med dette med ram da.. Saken er den at PC-en min er vannvittig treig noen ganger, den henger seg ofte opp også. Har dette med ram og gjøre?

 

Kan noen være så snill og fortelle meg hva ramens oppgave er??

9640243[/snapback]

 

 

Det har de, men kan og vere spyware,adware, virus.

Lenke til kommentar
visste ikke helt hvor jeg skulle poste denne tråden, forde det er ganske mye jeg lurer på :blush: men jeg kan jo starte med dette med ram da.. Saken er den at PC-en min er vannvittig treig noen ganger, den henger seg ofte opp også. Har dette med ram og gjøre?

 

Kan noen være så snill og fortelle meg hva ramens oppgave er??

9640243[/snapback]

 

Det kan være for lite ram, men det kan og være andre ting.

 

Har PC-en din alltid vært så treig? Eller var den raskere i starten, men blitt gradvis verre etterhvert som du har installert mye programmer og forskjellig?

Isåfall ville jeg heller vurdert en opprydding \ reinstallering av windows først og se om det hjelper.

 

Hvor mye ram har du ? Hvis du er en av dem som bare har 512mb, bør du egentlig oppgradere sporenstreks uansett. Har du 1 gb eller mer, da bør PC-en egentlig fungere greit til ordinære gjøremål (win xp\ vista).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...