Gå til innhold

Noen som har vært redd for "haien" i HL 1 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, dere har sikkert sett jævelige greia, jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg

grudde meg til den/de kom... hvis dere husker den, stor sak som svømte i vannet

i HL 1 og som ofte ble referert til som haien.

Fortell hvis dere også var redde, eller bare synes jeg er en vuss.. :)

Endret av Octs
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg vil bare legge til at den der er et klassisk fantasidyr. Lite aquadynamisk kroppsbygning og få og dårlig plasserte tenner. (Nei, jeg mener ikke at noen har påstått at dette er et ekte dyr, som sagt, bare noe jeg vil legge til.)

Endret av Okstad
Skrevet
Jeg vil bare legge til at den der er et klassisk fantasidyr. Lite aquadynamisk kroppsbygning og få og dårlig plasserte tenner. (Nei, jeg mener ikke at noen har påstått at dette er et ekte dyr, som sagt, bare noe jeg vil legge til.)

9642437[/snapback]

Tusen takk for info:)

Skrevet

Det er jo det skumleste dyret i Half-Life! Og dyret kunne jo i teorien bli skapt av evolusjonen på en annen planet, der forholdene er helt annderledes enn på jorden.

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Helvette, jeg nølte hver gang jeg måtte i vann i Half-Life 2 i frykt for å støte på en Itchyosaur ;) Den er vel ikke tilstedeværende i HL2 eller episodene om du ser bort i fra teleportsekvsensen på starten, dog.

Synes det er en glimrende fiende, man føler seg liten når den fosser mot én. Husker den spesiellt godt i dammen i Half-Life, mørke vann og plutselig ser man en stor skygge ;)

Skrevet (endret)

Noen som husker demningen i HL, der du måtte svømme ut til en greie for å trykke på en knapp (om jeg husker 100% riktig)? Synet som møtte meg i vannet den gangen fikk meg til å nesten pisse i buksa! Det der er marerittdyr nummer 1 for min del.

Endret av Appleseed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...