hconr Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Hei, har hatt en Shuttle XPC SS56G stue pc (Celeron D 2400Mhz, 512 mb) som har fungert utmerket helt til nå. Den konka helt ut, har ikke giddet å sjekke om hk, prosessor eller minne som har gått. Det jeg ønsker er å sette opp en ny og raskere stue PC med det jeg har liggende: -Hauppauge 500 PVR TV kort -Geforce 6800 PCI express -300 GB IDE Harddisk -DVD spiller/brenner Trenger da kabinett, hovedkort, prosessor og minne. Ser for meg en ok maskin til å kjøre Vista mediacenter for brukt til tv opptak og avspilling, musikk og HDTV/DVD filmvisning. Spilling er ikke viktig. Kabinett bør ikke være mer enn 22 cm høyt/ 45 bredt. Utseende er ikke viktig siden det skal stå i skap. Heller ikke krav til at den må være musestille. Har forsøkt å kikke rundt i nettbutikker på forskjellige barebones/kabinett og alternativer for HK/prosessor men er veldig usikker. Ønsker å bruke ca. 3000,- på de komponentene jeg har nevnt. Er det noen som har tips til en sammensetning av komponenter til den prisen? (ca 3000,- for kabinett, hovedkort, prosessor og minne) Håkon
Filla Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 - Kjøp et HK med innebygd grafikk, så slipper du å bruke 6800-kortet. - Siden du har såpass begrensede midler, er kanskje et AM2" oppsett mest realistisk. ...masse lignende poster her, kikk på de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå