Gå til innhold

PGR4 i ITAvisen - Verdens vakreste bilspill


trydis

Anbefalte innlegg

Utdrag fra ITAvisen sin PGR4 anmeldelse, ser ut til at dette spillet må testes:

 

Selv om steget fra PGR3 til PGR4 ikke er så stort som vi kanskje hadde trodd, er spillet uansett lett noe av det aller peneste innenfor sjangeren akkurat nå. Penere enn Forza 2, minst like pent som Colin McRae DiRT, og penere enn det vi har sett av Gran Turismo 5 (men vi har tross alt ikke sett så mye av det). Byene er nydelige, bygningene rundt er herlig skarpe til tross for at du raser forbi dem i 200 kilometer i timen. Kjøretøyene er naturligvis også ultradetaljerte, og aller penest er det når du bytter til dashboard-kameravinkel. Det eneste problemet er at alt det flotte utenfor distraherer oss fra å kjøre ordentlig.

 

Hele anmeldelsen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åh, herregud som jeg gleder meg!

 

Det er et eller annet med arcadespill med en dose realisme. PGR4 treffer denne balansen bare så utrolig perfekt. Koser meg ofte med mer realistiske spill som Forza, men PGR-serien er rett og slett dritgøy uten å tippe over i totalt urealistiske greier som Burnout :)

Endret av TheCooler
Lenke til kommentar

Er ein ting eg er litt skeptisk til, og som ingen omtaler eg har lest sålangt har nevnt noe om..MS sitt ratt & pedal? Funket jo OK i PGR3 etter patchen, men skulle vere muligheter for at PGR4 er meir lagt opp rundt rattet. Så er det jo ein annen ting også, blir jo rimelig ekkelt å styre syklene da :p

Lenke til kommentar
Er ein ting eg er litt skeptisk til, og som ingen omtaler eg har lest sålangt har nevnt noe om..MS sitt ratt & pedal? Funket jo OK i PGR3 etter patchen, men skulle vere muligheter for at PGR4 er meir lagt opp rundt rattet. Så er det jo ein annen ting også, blir jo rimelig ekkelt å styre syklene da :p

9638494[/snapback]

Bare å bytte om på kontroll og ratt :)

Jeg har spillet nå, og jeg ble ikke imponert over grafikken på bilene og veien, forza2 har mye grafikk på akkurat det. Byggningene og resten er greit, men ikke noe WOW! Spillet er greit, men måtte jeg velge mellom det og forza2, så hadde jeg valgt forza uten å tenke meg om.

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...