Gå til innhold

Hvordan kan jeg spille av dvd?


Anbefalte innlegg

Prøver å spille av "The Man" med Samuel L. Jackson og Eugene Levy. Men får som svar at jeg ikke kan spille av fra ressurs. Hva betyr nå det da? Jeg har totem med alle gstreamer plugina jeg fant og så har jeg mplayer og vlc. Ingen av de spillerne fungerer. Kan det skyldes at DVD-en kanskje er kopi beskyttet? Mplayer låser seg og vlc bare avslutter igjen. Det er bare under totem jeg får feilmeldingen: "Kan ikke spille av fra ressurs"

 

Edit 1: Fikk starta opp land of the dead I Totem men der virka ikke menyene. I vlc gikk det greit men stopper mitt i advarselen og kommer ikke videre. Mplayer låser seg og jeg må avslutte den ved å ta ut DVD-en

 

Edit 2: Prøvde med Pulp fiction og og fikk samme resultat som "the man" Vlc avsluttet med en gang disken ble lastet inn. Ellers samme resultat.

Endret av Tobak30
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se her:

http://medibuntu.sos-sts.com/repository.php

 

Følg den. Restart Synaptic og søk på nytt etter libdvdcss.

libdvdnav gir deg vel bare mulighet til å se menyene til DVD-en, mens libdvdcss dekrypterer DVD-platene.

 

gxine er en framende til xine. totem-xine er en annen framende til xine, men Totem bruker vanligvis GStreamer som bakende.

Endret av HavarN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...