Gå til innhold

Folklore review fra GT


Lommiss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt den GT anmeldelsen, 1 spiller delen var god nok, men multiplayer ikke bra nok 7,2.

 

Halo 3 ikke god nok SP, men MP bedre enn bra 9,2 eller noe...

Grafikken er bedre på Folklore og det er noe ingen har sett før, men neida...

 

Skal jo selvsagt ikke si at GT tar 100% feil, men synes at det virket som IGN var litt mer imøtenkomende for noe nytt.

Lenke til kommentar
Tror det er et spill som blir møtt med stor skepsis, på grunn av den utradisjonelle historien og måten den blir fortalt på. Selv var jeg svært skepsis, men kom over det etter review-lesning og demospilling, så planlegger nå å kjøpe det.

9637204[/snapback]

Satt med eksakt de samme tankene, men etter å sett på IGN sin omtale som definerer det som et utradisjonelt spill som faktisk klarer å løfte det opp til et respektabelt nivå vurderer jeg dette selv. Virker veldig lovende; Estetisk vakkert, åpenbar gjennomtenkt og interessant historie og ut i fra demoen god følelse :love:

Lenke til kommentar
Fikk dette i posten, men akk ingen PS3 i hus :p

 

Eg har ein PS3! Kan ikkje eg berre få låne det til du har ein? ;)

 

Men frå spøk til Halvor: Multiplayer-del på dette spelet? Trudde ikkje at det kom til å vere multiplayer på det eingong eg. Jøss.. Kanskje eg bør setje meg litt meir inn i kva dette spelet eigentleg går ut på. Såg berre ein trailer og tenkte: "Oooh .. Shiny! Final Fantasy!"

Lenke til kommentar
Hei Anders!

 

Vi vil informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3 hverdager.

 

Det som er levert er følgende:

Artikkelnummer Antall Beskrivelse

xxxxxxxxxx 1 Playstation 3 - Folklore

 

men må vel rekne med mere tanken på at det blir sendt videre på en søndag, er jeg litt usikker på men får det uansett på mandag-onsdag :)

Lenke til kommentar

digger kommentaren under folklore anmeldelsen på ign:)

 

lok at all da fanboys wif da 9. game stink fungus balls and ps3 is crap. most revuws say it suck an u like ign one. git a real game systim like 360 eleate. u sony jugheads are so lames

 

 

ruffs my feathers..

 

menne er spillet verdt det karer? må få vite

Lenke til kommentar

Fikk det i dag, og har spilt gjennom prologen (samme som demoen). Var faktisk en del endringer fra demoen allerede, mest bemerkelsesverdig at de har lagt til FMVer for å fortelle historien enkelte steder.

 

Er ganske positiv sålangt, men kan gi en oppdatering når jeg har kommet litt lenger ut i spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...