Gå til innhold

Holder det med skolekort som legitimasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Har ikke annen form for legitimasjon enn skolekort (til buss hvor det står navn og fødselsår) og pass.

Moren min vil ikke at jeg skal ta med pass siden det er så verdifult...

holder det med skolekort? trenger svar fort..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er redd for å miste passet ditt, kan det kanskje være lurt å skrive navn på det, så kan de som finner det kanskje kontakte deg.

Nei, fra spøk til ost. Noen andre vil ikke ha store nytten av passet ditt, hvis du mister det er det stor sannsynlighet for at du får det tilbake. Jeg har passet mitt fullt synlig i ytterlomma på sekken, har hatt det veldig lenge, uten å være bekrymret for å miste det.

Skrevet

Ha med pass er en dum ting, det kan jeg godt si.. Altså, skolebevis burde vel holde... Hvem vil tjene på og ha fake navn på biletten sin anywayz?

Skrevet
Hvis du er redd for å miste passet ditt, kan det kanskje være lurt å skrive navn på det, så kan de som finner det kanskje kontakte deg.

9631374[/snapback]

Navn står vel normalt sett i passet fra før :tease:

Skrevet

9631374[/snapback]

Navn står vel normalt sett i passet fra før :tease:

9633441[/snapback]

Var vel kanskje derfor han skrev dette i setningen etter: "Nei, fra spøk til ost." :tease:

Skrevet

Tror ikke jeg ville ha satset på å komme inn med skolekort, det er jo ikke verre enn at du tar med bankkortet(regner med at alle som skal der har et, utenom de i følge med foreldre)

Skrevet

Hvor ofte kan dette spørsmålet egentlig stilles? Har vel vært diskutert en fantasillion ganger for hvert eneste middels-to-large dataparty de siste fire årene.

Her er det som gjelder som gyldig identifikasjon i vårt lekre land:

- Bankkort med bilde

- Pass

- Postens ID-kort i kredittkortstørrelse

- Førerbevis (bil, motorsykkel, traktor, lastebil, moped osv.) utstedt av Veivesenet

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...