Gå til innhold

Kunsten å bli banna


Anbefalte innlegg

ble nesten banna en dag når jeg dreiv å multiboxa. jeg åpna en ticket til GM for å høre om det er ulovlig, noe som det er. men fikk bare en "friendly warning" siden jeg var så ærlig :) men har multiboxa mange ganger siden og det har ikke skjedd no

 

hm mente multiboxing var lov jeg, i alle fall så jeg en på warcraftmovies som multiboxa med 4 chars i arena, og han fikk lov fra gm ;o

Money talks.. :) (les: desto flere kontoer, desto mer penger inn i blizzards kasse, desto mer overser de småplukk)

 

Tror ikke blizzard bryr seg så mye om noen betaler for 1konto eller 4kontoer. Har veldig lite for dem å si når du ser på det store bildet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du er ikke et dårlig menneske, men du er ikke det smarteste. Man blir ikke bannet for å stå et sted du ikke liker at man står.

 

de er ikke lov og blokkere post kassa i ogrimmar (prøvd de sjøl), de er så sykt mange som bruker den

 

ble nesten banna en dag når jeg dreiv å multiboxa. jeg åpna en ticket til GM for å høre om det er ulovlig, noe som det er. men fikk bare en "friendly warning" siden jeg var så ærlig :) men har multiboxa mange ganger siden og det har ikke skjedd no

 

hm mente multiboxing var lov jeg, i alle fall så jeg en på warcraftmovies som multiboxa med 4 chars i arena, og han fikk lov fra gm ;o

Money talks.. :) (les: desto flere kontoer, desto mer penger inn i blizzards kasse, desto mer overser de småplukk)

 

Tror ikke blizzard bryr seg så mye om noen betaler for 1konto eller 4kontoer. Har veldig lite for dem å si når du ser på det store bildet.

 

hvis han SPILLER mange samtidig så tror jeg de er lov, men hvis man bryter reglene ved og gjøre de så kan de jo diskuteres.

Lenke til kommentar
Jeg reportet en som blokkerte postkassa, å fikk beskjed fra GM at de ikke kunne gjøre noe med det. Ble istedet anbefalt å bruke en annen postkasse.

 

 

Og til den andre replyen din, hva mener du? Quotet du feil person? Jeg har ikke sagt at det er lov eller ikke lov å multibokse.

 

en GM kontaktet meg spurte formelt om jeg kunne flytte meg litt ^^ og jeg hadde ikke noe ønske om og mot si han.

Lenke til kommentar
Har dere ikke hørt om Xzin, kongen av Multiboxing? Interview with Xzin: the man with ten arms. Er jo til og med GMer som har uttrykt sin beundring over hva han driver med.

 

han har ivertfall ikke noe liv O_o .... er jo helt sykt og spille 5 chars SAMTIDIG ^^

 

Han har mer "liv" enn deg. Leste i et intervju med han at han er gift/forlovet, sosial og økonomisk uavhengig fordi han har en egen bedrift.

Lenke til kommentar

han har 5 PC, en hau med utstyr for og ikke snakke om at mesteparten er spesial tilpassa... jeg lurere egentlig på hvorfor alle som er proff/god i WoW alltid har et liv :hmm:

 

Har dere ikke hørt om Xzin, kongen av Multiboxing? Interview with Xzin: the man with ten arms. Er jo til og med GMer som har uttrykt sin beundring over hva han driver med.

Ganske imponerende, er det lovlig?

 

ummm... ja

Lenke til kommentar
han har ivertfall ikke noe liv O_o .... er jo helt sykt og spille 5 chars SAMTIDIG ^^

Hvordan klarer du å trekke den konklusjonen at det tar lenger til å spille på fem karakterer samtidig enn på bare én? Eller er du bare så udugelig at må kalle alle som gjør det bedre enn deg for sosiale tapere for å få bedre selvfølelse?

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
han har ivertfall ikke noe liv O_o .... er jo helt sykt og spille 5 chars SAMTIDIG ^^

Hvordan klarer du å trekke den konklusjonen at det tar lenger til å spille på fem karakterer samtidig enn på bare én? Eller er du bare så udugelig at må kalle alle som gjør det bedre enn deg for sosiale tapere for å få bedre selvfølelse?

 

har jeg pratet om at det tar lengere tid ? har jeg en gang nevnt de ? ...

 

Jeg lurer da på hvorfor du mener alle som er proff/god i WoW _ikke_ har et liv? ;)

 

Uansett, hva menes med å ha et liv? Om man gjør noe man liker, lever man ikke da?

 

sier ikke at ALLE, men vær eneste person som spiller wow og er litt ''berømt'' for og ha gjort noe spesielt eller bare er blitt en slags ''legende'' sier disse ordene.

 

''Jeg har et liv'', etterfulgt av masse prat om hvordan de henger med venner, har kjærste osv osv....

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis corpse ganka en Hunter i Nagrand noen timer.. til slutt så whispera han meg (Tror han hadde 2 accounts), og sa han hadde sendt mail til blizzard om noe trakkasering. Og at vi ville bli banna.

 

kan man i det hele bli banna for og corpse ganke enda det er på en pvp server?

 

dette er cirka en uke siden, har enda ikke fådd noe fra blizzard..

Lenke til kommentar
Jeg og en kompis corpse ganka en Hunter i Nagrand noen timer.. til slutt så whispera han meg (Tror han hadde 2 accounts), og sa han hadde sendt mail til blizzard om noe trakkasering. Og at vi ville bli banna.

 

kan man i det hele bli banna for og corpse ganke enda det er på en pvp server?

 

dette er cirka en uke siden, har enda ikke fådd noe fra blizzard..

 

Du "kan" faktisk bli det, fordi det teller som trakasering ja. Selv om det er pvp server skal man ikke "plage" og ødelegge spillet for andre. Derfor man bare for honor 5 ganger også fordi man da skal slutte, men sjansen for å bli banna for corps camping er ca like stor som å få et legendary item =)

Lenke til kommentar
Jeg og en kompis corpse ganka en Hunter i Nagrand noen timer.. til slutt så whispera han meg (Tror han hadde 2 accounts), og sa han hadde sendt mail til blizzard om noe trakkasering. Og at vi ville bli banna.

 

kan man i det hele bli banna for og corpse ganke enda det er på en pvp server?

 

dette er cirka en uke siden, har enda ikke fådd noe fra blizzard..

 

Du "kan" faktisk bli det, fordi det teller som trakasering ja. Selv om det er pvp server skal man ikke "plage" og ødelegge spillet for andre. Derfor man bare for honor 5 ganger også fordi man da skal slutte, men sjansen for å bli banna for corps camping er ca like stor som å få et legendary item =)

Feil. Det står tydelig i "Terms of Use" at corpse camping og ganikng er "part of the game" og ikke er regnet som ufint.

 

Note that Blizzard Entertainment considers all valid play styles in World of Warcraft to be part of the game, and not harassment, so player-killing the enemies of your race and/or alliance, including gravestone and/or corpse camping, is considered a part of the game. Because World of Warcraft is a "player vs. player" game, you should always remember to protect yourself in areas where the members of hostile races can attack you, rather than contacting Blizzard Entertainment’s in-game customer service representatives, referred to herein as "Game Masters," for help when you have been killed by an enemy of your race.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...