Gå til innhold

Prison Break Quiz (Kan innholde spoilers)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vet ikke om jeg mikser med det tjotr sa om SO2, men:

Bagwell var på rømmen, på en bensistasjon så blir han stoppet av noen politifolk etter at han var på do på en bensinstasjon. Her begynte han å bortforklare seg med at han var en amerikans patriot fra krigen osv osv. En mann stoppet ved siden av han og ba ham om å hoppe inn siden han hadde en far eller noe som også hadde vært i krig, denne mannen hadde en datter som jeg mener kan være ho Eksentron er ute etter, eller failet jeg hardt her?

Akkurat den situasjonen jeg tenkte på ja ;) Men du forklarte den mye bedre da :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Natrich: Feil

multiz: Korrekt! Hun heter Gracey Hollander, og er datteren til Susan Hollander som T-Bag var sammen med...

Edit: Leif...

Endret av Eksentron
Skrevet

Det var noe med at han plantet en telefon (som egentlig var et såpestykke)... for å sjekke om Sucre ville si ifra til vaktene at Mikey hadde en "telefon" :)

Skrevet (endret)

Tar et lett spm, når gjengen rømmer fra Sona så har Linc gjemt noen "rebreather/lufttanker" i en kjølebag ved stranden, de svømmer så ut og blir hentet opp av faren til hvem?

Endret av Natrich
Skrevet

Stemmer det da? Var det den vanen som var litt ifra Fox River? Der Tbag lenket seg med Michael.

Var det ikke Haywire som ble sendt/lurt bort til postkassa? Mens nøkkelen var under setet eller noe slikt?

Eller er det feil hendelse jeg tenker på ?

Skrevet

Det er den hendelsen, men Abruzzi (?) hadde allerede tatt nøkkelen fra søppelbøtta, så var der den var.

Sier vel noe sånt som "Already got it...".

Skrevet

Hvilket ord er det Michael finner ut i "drømmen" han hadde da han ble opperert på Company-huset (ca. S04E14)? I drømmen var han tilbake i Fox River, og Westmoreland var der også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...