Gå til innhold

HTC P3600 og HTC W100 Wired Remote Control


THacker

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

Jeg har vært passe lei av den crappy lyden som er i det medfølgende headsettet til min HTC P3600. Dette er jo noe det er generelt satt lite fokus på ved denne typen mobiltelefoner, men jeg er pendler og måtte gjøre noe med saken.

 

Jeg gikk til innkjøp av:

Koss The Plug

HTC W100 Wired Remote Control (Black)

...for å bruke dette til min HTC P3600 Trinity

 

Problemet er det at når jeg bruker det standard headsettet som følger med, så får jeg også en ekstra volumkontroll på ledningen. Når jeg bruker W100 remote'n så pusher denne ut maks volum og da er det susing når det er stille og det laveste volumet er for høyt når jeg skal sove. Man får jo da kun brukt volumkontrollen i WMP.

 

Derfor lurer jeg på om noen har noen tips til enten equalizer som kan brukes tillegg til WMP, eller en annen mediaspiller. Mediaspilleren må være ryddig og oversiktlig og ikke noe virr varr.. Bruker den kun til mp3, wma.

 

Forøvrig kan jeg varmt anbefale å kjøpe remoten og the plug. Lyden blir 1400 ganger bedre for å si det mildt.

 

Håper på tilbakemelding! :thumbup:

 

Edit: tror EQ er the way to go egentlig siden en annen mediaplayer trolig ikke er kompatibel med knappene på remote'n.... hmmm...

 

Dette var litt synd egentlig..

Endret av THacker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Hei folkens!

 

Jeg har vært passe lei av den crappy lyden som er i det medfølgende headsettet til min HTC P3600. Dette er jo noe det er generelt satt lite fokus på ved denne typen mobiltelefoner, men jeg er pendler og måtte gjøre noe med saken.

 

Jeg gikk til innkjøp av:

Koss The Plug

HTC W100 Wired Remote Control (Black)

...for å bruke dette til min HTC P3600 Trinity

 

Problemet er det at når jeg bruker det standard headsettet som følger med, så får jeg også en ekstra volumkontroll på ledningen. Når jeg bruker W100 remote'n så pusher denne ut maks volum og da er det susing når det er stille og det laveste volumet er for høyt når jeg skal sove. Man får jo da kun brukt volumkontrollen i WMP.

 

Derfor lurer jeg på om noen har noen tips til enten equalizer som kan brukes tillegg til WMP, eller en annen mediaspiller. Mediaspilleren må være ryddig og oversiktlig og ikke noe virr varr.. Bruker den kun til mp3, wma.

 

Forøvrig kan jeg varmt anbefale å kjøpe remoten og the plug. Lyden blir 1400 ganger bedre for å si det mildt.

 

Håper på tilbakemelding! :thumbup:

 

Edit: tror EQ er the way to go egentlig siden en annen mediaplayer trolig ikke er kompatibel med knappene på remote'n.... hmmm...

 

Dette var litt synd egentlig..

 

Har du lastet ned drivere til W100? Du finner de på HTC e-club.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...