Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg var på Inferno og så BÅDE Emperor og Bolt Thrower i samme helg. Da kunne jeg trygt dø uten bekymringer etterpå.

Endret av Bytex
Skrevet
Jeg var på Inferno og så BÅDE Emperor og Bolt Thrower i samme helg. Da kunne jeg trygt dø uten bekymringer etterpå.

Bolt Thrower-konserten var vanvittig tøff!

Skrevet
Oppdaget nettop Omnium Gatherum. Grisefet finsk melodic death med grisefete riff og grisefet vokal. Grisefett.

åh ja Omnium Gatherum er konge, kom over de for et års tid siden og kommer ikke over hvor awesome noen av sangene deres er, de kommer til å gjøre det stort i metalverdenen!

Skrevet
åh ja Omnium Gatherum er konge, kom over de for et års tid siden og kommer ikke over hvor awesome noen av sangene deres er, de kommer til å gjøre det stort i metalverdenen!

Vi nevner i fleng?

Skrevet (endret)

Noen som liker Viking Skull? Har blitt jævlig hekta på det de siste dagene nå. Herlig skitten Rock 'n Roll!

Mine favoritt Death Metal band må noe være Cannibal Corpse, Death og Spawn Of Possession. Opeth er den klareste favoritten om de regnes med her. :)

Omnium Gatherum hørtes utrolig fett ut. Må sjekke ut det nærmere!

Endret av Kjobben
Skrevet

Klisje må 80-talls hollywood-glam gjerne være, men det er lite som gjør meg så glad til sinns som en gammel Mötley Crüe plate i ny og ne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...