Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tidlig Pantera har en del trøkk til den type metal å være. Proud To Be Loud er verdt å nevne da, sikkert eneste sangen jeg liker innen sjangeren. =p

Endret av Innos
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hørt noe fra Meshuggah tidligere, men den nye sangen deres som var linket av Glint, Bleed, var jo råbra. Er det noen som har noen album og anbefale? :)

Skrevet
Spør en gang til(ja jeg er litt utålmodig :p ):

Noen som kan anbefale et bra Behemoth Album? Hat Thelema 6, Slaves Shall Serve og Antichristian Phenomenon (EP).

Alle er bra ;)

Skrevet (endret)
Har ikke hørt noe fra Meshuggah tidligere, men den nye sangen deres som var linket av Glint, Bleed, var jo råbra. Er det noen som har noen album og anbefale? :)

Nothing. (Edit: Det er et album btw.)

Meshuggah er faenmeg råfett. Kan bli litt for mye mas noen ganger for min del, men det er nice med noe skikkelig trøkk inn mellom all

. Endret av xantir
Skrevet
kan ikke gå feil med Satanica og Zos Kia Cultus

Hørt en del sanger fra de albumene. Jeg har til og med Uploaded noe på youtube. Ganske kule.

Akkuratt slik Death Metal skal være etter min menning :)

Skrevet
Meshuggah - Bleed

ny låt

Mest organiske jeg hørt fra dem.  Det var jo atmosfære i dette, uten at  den velkjente mekanikken deres er borte.  Litt sånn, de pleide å kun være robotmusikk, og nå er det mer cyborg...

Også fett at de tør å være repetive.  Gleder meg til å høre full kvalitet...

Skrevet
Spør en gang til(ja jeg er litt utålmodig :p ):

Noen som kan anbefale et bra Behemoth Album? Hat Thelema 6, Slaves Shall Serve og Antichristian Phenomenon (EP).

Demigod

Skrevet (endret)

Mener jeg hørte om et band som het Akercoke elns en gang, men jeg finner de verken på youtube eller google nå. Er det en typo?

edit: Fant nettsidenn nå, men de har ikke noe som helst på youtube. Er det noe slags death metal med noen straighte karer i dress? :p

Endret av Vintermåne
Skrevet (endret)
Er et metalband som heter Akercoke i hvert fall.

Akercocke var det. Ikke Acercoke. Bare en liten c som manglet :p

edit: Hører noe sanger på youtube nå. Høres ganske spesielt ut. Er det hvert å sjekke ut noe dresskledde satanister?

Endret av Vintermåne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...