Gå til innhold

Bli en bedre gamer ved å drikke kaffe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm...så...det og ta seg 2-3 minutter fra PC-en for og nullstille konsentrasjonen er tull...jeg må drikke kaffe og?.....

men...liker ikke kaffe jo ?!?!

Må si jeg lo godt av den...

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Det er bare en reklame for et nettsted som dedikeres til kaffe. Litt overdrivelse må vel til for å fange interessen og må spises med en teskje humor ;)

Skrevet

Roar kan være glad i kaffe, men noe hjemmeside snekker er han ikke. For å quote en blå dukke i Byggmakker reklamen "Handy, han er jo helt grønn jo". Nå vet jeg hvem han snakker om, Roar AKA Kaffekongen.

Også med tanke på at Roar er i besittelse av et esel med navnet Sigrid (som forøvrig blir en bedre gamer av kaffe) sier vel sitt om denne hjemmeside snekkeren.

God DAMIT jeg ble bare kvalm av den siden, kaffekanner og kaffebønner som bakgrunn, musikk som kunne drive selv en balansert psykolog til vanvitte og bare en total latterlig tekst.

Kaffe er godt ja i alle slags anledninger, og en kopp svart kaffe når jeg spiller er bare kos. Men nå vurderer jeg å gå over til noe annet, juice eller noe, for Roar har gjort at jeg kommer til å tenke på den forferdelige siden når jeg kjenner kaffesmaken i munnen, som igjen bringer minnet om et gamerspillende esel med navn Sigrid som igjen blir å gjøre at jeg kaster opp. Ikke bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...