Gå til innhold

Bytte tlf pga. at man ikke er fornøyd?


Steelz

Anbefalte innlegg

Jeg rådet min far til å kjøpe en Nokia N73 da han skulle bytte ut sin K750i. Nå har det seg slik at har var villt fornøyd med SEen, og hadde i tillegg sett på k810i.

 

Den ble kjøpt på expert og er pent brukt, er det noen sjanse for at han kan få byttet den inn for å bytte den mot en SE?

 

EDIT: leif.

Endret av Steelz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan få pengene tilbake hvis du kjøpte hos Elkjøp og det har gått under 30 dager.. På noen butikker er det 14 dager. Det er butikken som velger dette, det er ikke lovpålagt at du kan levere tilbake produktet og få tilbake pengene..

 

Som jeg har forstått det så kan du ikke bytte det tilbake hvis du kjøpte mobilen med abonnement hos Elkjøp.

Lenke til kommentar
Du kan få pengene tilbake hvis du kjøpte hos Elkjøp og det har gått under 30 dager.. På noen butikker er det 14 dager. Det er butikken som velger dette, det er ikke lovpålagt at du kan levere tilbake produktet og få tilbake pengene..

 

Som jeg har forstått det så kan du ikke bytte det tilbake hvis du kjøpte mobilen med abonnement hos Elkjøp.

 

Sjekk fakta før du poster a... Elkjøp opererer ikke med 30 dagers retur på mobiler... Og så vidt meg bekjent er det kun nettbutikker som har 14 dagers åpent kjøp, DET er lovpålagt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...