Gå til innhold

AoC kommer til The eXperience

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fra det offisielle forumet:

We will be doing a presentation on Age of Conan at The eXperience in the Vallhall Arena right here in Oslo, so for those of you who've wanted something local, this is your chance. Resident rock star Erling Ellingsen and the handsomest man on the forums, the distinguished Pharamond, will be presenting Friday evening on the big screen. We'll also be doing a Q&A afterwards, with questions presented/collected by Gamer.no.

For details on the show itself, check out the website here: http://theexperience.no/

EDIT: Der har gamer fått opp saken selv ja

Endret av Shangala
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta gjerne notater og link gjerne til evt. vid'er (som måtte dukke opp fra eventet) og legg det her, for oss som ikke får vært der ikveld.

Håper håper de blir en en bra Q&A da. :)

Ligger vel litt i kortene at det blir demonstrasjon av siege også (siden det er dette det har gått i på de siste conventionene).

Skrevet

Jeg var der og nesten alt det tekniske sviktet så alt så var introen og hvordan man lagde female characters. Pluss litt gameplay med Barbarian og Herald of Xtoli og en liten tur i den første lvl 80 dungeon(Black Ring Citadel).

Han skulle også svare på noen spørsmål, ved en annen bod, men han kom ikke med en gang så det er alt jeg vet.

Skrevet

Skjønner ikke helt hva dem driver med.

Sålangt har jeg fått referat fra 3 steder dem har holdt "foredrag", og samtlige steder har det tekniske sviktet. Lover ikke bra spør du meg ^^

Det minste dem kan gjøre er å levere etter den siste utsettelsen spør du meg.

Noen som har peiling på om Q/A vil bli lagt ut noe sted? Om det eventuelt ble en.

Skrevet (endret)

Det var dessverre noen tekniske problemer da vi var der. Vi ble ikke gitt tid til å sette opp utstyret og passe på at alt fungerte før vi gikk på scenen, så vi måtte gjøre det på scenen (få skjermene til å fungere, stille på skjermbildene, få lyden til å fungere osv.). Derfor endte det opp med å se litt tåpelig ut for vår del. Selve presentasjonen gikk likevel bra. Spillet fungerte akkurat som det skulle bortsett fra at de ikke fikk lyden til å virke.

På denne presentasjonen viste vi faktisk noe vi ikke har pleid å vise før -- først og fremst kvinnemodellene og Herald of Xotli. Vanligvis bruker vi ikke events slik som dette som arena for å vise nye ting, det gjør stort sett ingen spillselskaper, det gjør vi heller når det er presse og/eller community til stede. Hensikten med å vise spillet på disse arrangementene er å la folk se hvordan det fungerer live, samt å kunne møte dem etterpå for å svare på spørsmål.

Odd-Frank: Vi kom oss bort på Gamer.no-standen og stod der i vel nesten en time og svare på spørsmål. Veldig hyggelig, det var mange som hadde litt de lurte på.

Endret av Erling E.
Skrevet

Ja, det tekniske er ikke alltid som det skal nei :/

Men finnes den Q/A delen på internett eller var den bare for dem som var der?

Hvis jeg ikke tar feil er jo omtrent spillet ute når det er TG til neste år, er kanskje bare jeg som surrer litt med når TG er men er ikke det rundt i mars når spillet kommer?

Skrevet

Ja med det tekniske problemene. Det var some Erling.E sier. The eXperience crewet begynte å rigge utstyret mindre enn 30 min før presantasjonen. noe som førte til forsinkelser og problemer. Var ikke Funcom representantene som dreit seg ut der.

Man så jo deamon formen til Herald noe jeg aldri har sett før, den var foråvidt veldig tøff. De viste ogsp fantastiske bilder av Tortage. Alt fra trange gater, barer, og fulle pirater som står og pisser på brygga. (man ser faktisk strålen)

Skrevet
Man så jo deamon formen til Herald noe jeg aldri har sett før, den var foråvidt veldig tøff.

Finnes det noen bedre bilder av den? Syns den var litt uklar siden jeg stod litt unna, og har noen noen bilder av litch?

Skrevet
Finnes det noen bedre bilder av den? Syns den var litt uklar siden jeg stod litt unna, og har noen noen bilder av litch?

Det finnes ingen Lich bilder enda så vidt jeg vet. Det kommer vel ved etter julen en gang, de sparer på litt PR krutt til "hovedhypen" mellom Jan/Feb-Mars tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...