Gå til innhold

Får du 2 tlf linjer med adsl?


Anbefalte innlegg

Mine foreldre har både ADSL og ISDN som dem betaler for, er dette nødvendig?

får man 2 tlf linjer med ADSL eller må man ha ISDN eller en anna dings for og få 2 linjer?

 

Om ikke er det jo meningsløst og betale for begge, men de har nødt og ha 2 linjer iogmed min fars jobbalarm går på hustelefonen.

 

fant ikke noe bedre sted og stappe denne tråden, og sorry vist den er feil :(

 

Takker for svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dette er mennesker i 50 åra og hadde tlf før det fikk adsl og all denne greia :p Men når det fikk 2 tlf husker jeg ikke, når vi fikk ISDN rekner jeg med. var litt yngre pjokk da en den pjokken jeg er nå :p

 

Men kan man be om flere linjer når man får adsl eller kan man be om flere linjer sann uten videre?

 

Befs: Mimer vi har de adsl med.

Lenke til kommentar

Altså greia er jo at alle husstander har i utgangspunktet kobberkabel inn. Men det betyr ikke at du har tlf. Du kan og ha adsl uten og ha tlf i utgangspunktet. Hvis dere har ISDN har dere automatisk 2 tlf.nr. Hvis du sitter på analog, må du enten ha kabel inn i huset med ett ekstra par med kobber, eller så tror jeg du må bestille FAX linje eventuelt noe annet lurt, for å få telenor/bravida til å legge opp en ekstra.

 

Så for kanskje å besvare spm.

 

1. Du har ikke tlf tilgang hvis du bare har ADSL(men du betaler alikevel 60,- mnd i linjeleie)

2. ISDN gir 2 telefon linjer/nr

3. Analog linje gir bare 1 tlf.nr i utgangspunktet(og en linje)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...