Gå til innhold

NVIDIA 780i chipsett


Uglegutt

Anbefalte innlegg

Måtte oppdatere BIOS før CPUen adlød om den skulle, har bare testet den på 24/7 frekvensene mine som er rundt 3,33 GHz :)

 

Hmm... :hmm: Noen som er heldige ja :ermm:

Jeg må sette ned min Q6600 til 800MHz får at ikke mitt P5N-T Deluxe skal frysse :thumbdown:

 

Har nyeste Bios og HK drivere osv...

 

WheelMan hvem bios oppdate bruker du?, 1203 eller 0502?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Måtte oppdatere BIOS før CPUen adlød om den skulle, har bare testet den på 24/7 frekvensene mine som er rundt 3,33 GHz :)

 

Hmm... :hmm: Noen som er heldige ja :ermm:

Jeg må sette ned min Q6600 til 800MHz får at ikke mitt P5N-T Deluxe skal frysse :thumbdown:

 

Har nyeste Bios og HK drivere osv...

 

WheelMan hvem bios oppdate bruker du?, 1203 eller 0502?

 

Det heter ikkje hvem bios...

 

hørt om folkeaksjonen mot hvem? :p

 

http://www.home.no/snusk3k/fmh/

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
Måtte oppdatere BIOS før CPUen adlød om den skulle, har bare testet den på 24/7 frekvensene mine som er rundt 3,33 GHz :)

 

Hmm... :hmm: Noen som er heldige ja :ermm:

Jeg må sette ned min Q6600 til 800MHz får at ikke mitt P5N-T Deluxe skal frysse :thumbdown:

 

Har nyeste Bios og HK drivere osv...

 

WheelMan hvem bios oppdate bruker du?, 1203 eller 0502?

 

Det heter ikkje hvem bios...

 

hørt om folkeaksjonen mot hvem? :p

 

http://www.home.no/snusk3k/fmh/

 

WTF! :tease:

 

Samma F*** om man bruker hvem/hvilken da :D (kom først på nå at man kan bruke ordet hvilke)

Og ja jeg har dysleksi og har ikke hatt norsk på vidregående engang, gikk jo rørlegger linja...

 

Men Wheelman hvilke bios oppdatering bruker du?, 1203 eller 0502?

Endret av meto4
Lenke til kommentar
Måtte oppdatere BIOS før CPUen adlød om den skulle, har bare testet den på 24/7 frekvensene mine som er rundt 3,33 GHz :)

Var dette et Asus P5N-T Deluxe med Q6600?

 

Lurer veldig på om dette funker uten noen store problemer, har bestillt den kombinasjonen selv, men har blitt litt bekymra etter jeg har sett veldig mange har hatt problemer med at systemet fryser.

 

Oppdaterte du til 0502 versjonen av BIOS og da funka det greit?

 

Takker for all hjelp, kanskje jeg ikke trenger å få bytta kortet likevell :p

 

-Mvh. Espen

Lenke til kommentar
Måtte oppdatere BIOS før CPUen adlød om den skulle, har bare testet den på 24/7 frekvensene mine som er rundt 3,33 GHz :)

 

Hmm... :hmm: Noen som er heldige ja :ermm:

Jeg må sette ned min Q6600 til 800MHz får at ikke mitt P5N-T Deluxe skal frysse :thumbdown:

 

Har nyeste Bios og HK drivere osv...

 

WheelMan hvem bios oppdate bruker du?, 1203 eller 0502?

 

Det heter ikkje hvem bios...

 

hørt om folkeaksjonen mot hvem? :p

 

http://www.home.no/snusk3k/fmh/

 

WTF! :tease:

 

Samma F*** om man bruker hvem/hvilken da :D (kom først på nå at man kan bruke ordet hvilke)

Og ja jeg har dysleksi og har ikke hatt norsk på vidregående engang, gikk jo rørlegger linja...

 

Men Wheelman hvilke bios oppdatering bruker du?, 1203 eller 0502?

 

Samma faen? Neppe. Fint å skylde på dysleksi når du ikke engang bryr deg om språket. -_-

Lenke til kommentar

Trodde det var slik at du ikke trengte å reboote når man brukte NTune jeg?

 

ll changes are performed within the Microsoft® Windows® interface – enabling full functionality without the need to make changes in the BIOS and reboot your system.

 

edit: etter litt googling har jeg skjønt at bios er bedre å bruke

Endret av _Viper_
Lenke til kommentar
Trodde det var slik at du ikke trengte å reboote når man brukte NTune jeg?

 

ll changes are performed within the Microsoft® Windows® interface – enabling full functionality without the need to make changes in the BIOS and reboot your system.

 

edit: etter litt googling har jeg skjønt at bios er bedre å bruke

 

ntune er piss og gjør systemet ustabilt med å bare ha det installert..

Endret av BoC_SantaCruz
Lenke til kommentar

Test av ASUS Striker II: http://www.overclock3d.net/reviews.php?/cp...5_motherboard/1

 

Dette er nok helt sikkert listet opp før her i tråden men tenkte jeg skulle gjøre det igjen i tilfelle det ikke var det. Har fulgt med i denn tråden helt fra den ble åpnet, men det kan jo hende det er noe jeg ikke har fått med meg. :)

 

Så dersom dette er postet før må jeg bare beklage. Jeg viste det ikke rett og slett. :wee:

 

Men kan ikke si jeg er fornøyd med kortet. :(

 

07182153454l.gif

 

Ikke at det er så veldig dårlig, men når man tenker på hva man betaler for det i forhold til et X38 kort, da ble det litt drøyt. :(

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...